Skip to main content
Beantwoord

Bestaand abonnement toevoegen

  • 1 februari 2024
  • 8 reacties
  • 130 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zou een bevestigingscode op mijn t-mobilethuis.nl email ontvangen, maar dit email-adres heb ik nog nooit gebruikt.

Hoe kan ik nu mijn abonnement toevoegen in Mijn Odido account?

Beste antwoord door HanKlaver

Tommie van Odido schreef:

Hi @HanKlaver, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken. Ik heb je e-mail gewijzigd naar het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op de Community. Nu moet de koppeling lukken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?

 

Hallo Tommie,

Het is gelukt, bedankt.

Bekijk origineel

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 1 februari 2024

Hallo @HanKlaver  Probeer het eens hier⬇️ 

Succes!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 februari 2024

Hi @HanKlaver, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken. Ik heb je e-mail gewijzigd naar het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op de Community. Nu moet de koppeling lukken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 1 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @HanKlaver, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken. Ik heb je e-mail gewijzigd naar het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen op de Community. Nu moet de koppeling lukken. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?

 

Hallo Tommie,

Het is gelukt, bedankt.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 juli 2024

Koppelen Odido Thuis abo aan Mijn Odido lukt niet, krijg na invullen alle verificatiecodes en persoonlijke gegevens de melding mobiele nummer onbekend had eerder wel abo bij T-Mobile en Mijn Odido gebruikt automatisch deze inloggegevens. 

Ook het verwijderen van het "oude" abonnement is volgens mij niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Roel N.

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 24 juli 2024

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 juli 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 

Ja mijn e-mail adres is al jaaren XXXX

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 juli 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Roelos55, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op je e-mailadres. Heb je een account aangemaakt op hetzelfde e-mailadres waarmee je aangemeld bent op de community of heb je hier een ander e-mailadres voor gebruikt? 

ter aanvulling de overeenkomst, contract voorwaarden etc. zijn ook allemaal naar XXXX verzonden.

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 25 juli 2024

Hi @Roelos55, op jouw e-mailadres kan ik ook inderdaad geen account vinden. Kun je hiermee dus wel inloggen op Mijn Odido


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen