Mijn factuur voor de maand januari is mij niet helemaal duidelijk. Ik begrijp dat er een inflatiecorrectie is toegepast van 5,7% (had het trouwens sympathiek gevonden van Odido om dat iets eerder aan haar klanten te laten weten, maar goed...) maar afgaande op de nieuwe prijzen zouden de maandlasten van mijn Odido aansluiting € 69,89 moeten bedragen. Het factuurbedrag is echter € 72,63. Nu zie ik ook dat ik over de maand december 2023 een bedrag van € 12,41 moet nabetalen. Daar is dan wel weer een bedrag van gecompenseerd, maar volgens mijn mening is het bedrag dat ik in januari moet betalen niet correct. Ik heb in december de nieuwe mediabox ontvangen omdat m’n aanwezige TV-Box defect raakte. Daar de TV-Box niet in rekening werd gebracht en ik nu € 5,-- per maand moest gaan betalen (terwijl ik niet om de mediabox had gevraagd maar deze moest accepteren i.v.m. een probleem met de bestaande TV-Box) werd mij een compensatie aangeboden. Volgens mij is er voor de maand december op de factuur geen rekening gehouden met de korting op de mediabox. Ik verneem dan ook graag hoe e.e.a. is verrekend en gecompenseerd voor de maanden december en januari.
Met een vriendelijke groet,
HanL
Over mijn factuur voor de maand januari 2024 (Thuis)
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi
Ik zie dat de vergoeding voor de Mediabox nog niet voor je in orde gemaakt is, dit ga ik nu voor je regelen! Ik zal de €2,50 die je nu meer betaalt voor een periode van één jaar voor je vergoeden door het bedrag van €30 in één keer voor je te vergoeden. Hier krijg je binnenkort bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.