Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet toevoegen aan account (Thuis)


tmku

 

Ik krijg bovenstaande foutmelding. Paar weken geleden gebeld maar helaas konden ze het niet oplossen.

Is het mogelijk om op de oude (bestellingen die geannulleerd zijn) de rekeningnummer te verwijderen of inactief zetten?

 

Beste antwoord door tmku

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tmku, welkom op onze Community! Dit heeft op de één of andere manier te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt en heeft te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Ik kan dit voor je oplossen en doe dat graag! Ik kan een tijdelijk rekeningnummer bij je abonnement vermelden, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Je kunt het rekeningnummer daarna heel gemakkelijk zelf terug wijzigen naar het gewenste rekeningnummer via je MIjn Odido account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer sturen? Graag ontvang ik ook in je bericht welk tijdelijk rekeningnummer ik bij je abonnement kan vermelden. Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

 

Dank Pharwin, het is gelukt

 

Kan je ook zien of er nog een ticket voor mij open staat ivm de korting maar op 6 maanden staat ipv 10 maanden? (Tweak deal)
en of daar al progressie in zit?

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @tmku, welkom op onze Community! Dit heeft op de één of andere manier te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt en heeft te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Ik kan dit voor je oplossen en doe dat graag! Ik kan een tijdelijk rekeningnummer bij je abonnement vermelden, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Je kunt het rekeningnummer daarna heel gemakkelijk zelf terug wijzigen naar het gewenste rekeningnummer via je MIjn Odido account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer sturen? Graag ontvang ik ook in je bericht welk tijdelijk rekeningnummer ik bij je abonnement kan vermelden. Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin


tmku
  • Auteur
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tmku, welkom op onze Community! Dit heeft op de één of andere manier te maken met dat je bij twee abonnementen hetzelfde rekeningnummer gebruikt en heeft te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Ik kan dit voor je oplossen en doe dat graag! Ik kan een tijdelijk rekeningnummer bij je abonnement vermelden, zodat je het abonnement daarna kunt toevoegen in je account. Je kunt het rekeningnummer daarna heel gemakkelijk zelf terug wijzigen naar het gewenste rekeningnummer via je MIjn Odido account: https://www.odido.nl/my/betalingsdetails

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer sturen? Graag ontvang ik ook in je bericht welk tijdelijk rekeningnummer ik bij je abonnement kan vermelden. Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

 

Dank Pharwin, het is gelukt

 

Kan je ook zien of er nog een ticket voor mij open staat ivm de korting maar op 6 maanden staat ipv 10 maanden? (Tweak deal)
en of daar al progressie in zit?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@tmku Geen dank en graag gedaan! Zelf ben ik van de mobiele sectie en op dat gebied kan ik je alleen verder helpen. Ik neem hier en daar alleen wat topics uit handen van mijn collega's van Internet + TV om te ondersteunen. Ik zet je vraag door naar één van mijn collega's en ze zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

 

@Jason van Odido @Teresa van Odido @Cheyenne van Odido @Demi van Odido zouden jullie hem hier meer informatie over kunnen geven? Alvast bedankt! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen