Skip to main content
Beantwoord

Overstappen glasvezel bestaande klant


Ik heb een internet abonnement van 100mb/s en zie dat ik kan overstappen naar glasvezel. Als nieuwe klant zou ik voor de eerste 8 maanden 25 euro per maand moeten betalen (incl. 5 euro klantvoordeel). 

Als bestaande klant zou het overstappen naar het glasvezelnetwerk mij 50 euro per maand gaan kosten. Precies het dubbele.

Mijn vraag hierbij is of het niet gewoon mogelijk is om dezelfde korting te ontvangen bij het overstappen? Ik vind het een beetje kinderachtig om mijn abonnement te moeten opzeggen om vervolgens opnieuw een abonnement te moeten afsluiten om deze korting te krijgen.

Beste antwoord door eric

Hoi @Bekir Özgül 

Dat is helaas het ding. Je kunt als klant maar 1 keer een “nieuwe klant” korting krijgen en die verdwijnt ook als je een snelheid upgrade doet. Het voordeel blijft dat als je als bestaande klant overstapt naar glasvezel jouw DSL direct wordt opgezegt zonder opzegkosten. Odido moet wel de lijn voor het hele jaar betalen aan KPN! Als je twee keer nieuwe klant korting wilt, dan kun je inderdaad NA het eerste jaar de DSL opzeggen en als e.e.a. volledig weg is een nieuwe aansluiting aanvragen, dat kan dan alleen nog maar op glas.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2023

Hoi @Bekir Özgül 

Dat is helaas het ding. Je kunt als klant maar 1 keer een “nieuwe klant” korting krijgen en die verdwijnt ook als je een snelheid upgrade doet. Het voordeel blijft dat als je als bestaande klant overstapt naar glasvezel jouw DSL direct wordt opgezegt zonder opzegkosten. Odido moet wel de lijn voor het hele jaar betalen aan KPN! Als je twee keer nieuwe klant korting wilt, dan kun je inderdaad NA het eerste jaar de DSL opzeggen en als e.e.a. volledig weg is een nieuwe aansluiting aanvragen, dat kan dan alleen nog maar op glas.


  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2024

 

eric schreef:

Hoi @Bekir Özgül 

Dat is helaas het ding. Je kunt als klant maar 1 keer een “nieuwe klant” korting krijgen en die verdwijnt ook als je een snelheid upgrade doet. Het voordeel blijft dat als je als bestaande klant overstapt naar glasvezel jouw DSL direct wordt opgezegt zonder opzegkosten. Odido moet wel de lijn voor het hele jaar betalen aan KPN! Als je twee keer nieuwe klant korting wilt, dan kun je inderdaad NA het eerste jaar de DSL opzeggen en als e.e.a. volledig weg is een nieuwe aansluiting aanvragen, dat kan dan alleen nog maar op glas.

 

Je doet geen upgrade van snelheid. Het gaat hier om internet over een totaal andere lijn en aansluiting. Feitelijk gezien een nieuwe aansluiting.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 24 januari 2024

@Jason1990 Houd er rekening mee dat dit gezien wordt als bumpen van topics en niet toegestaan is op onze Community. Ik snap echter wel waarom je dit topic aanhaalt en erop reageert dus zie het met alle liefde door mijn coulante vingers. Check voor de zekerheid nog eens onze Huisregels: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Verder zijn we hier absoluut niet streng, dit is puur bedoeld om alles overzichtelijk te houden! 😉👍


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen