Skip to main content
Beantwoord

Abbonement toevoegen in My T-mobile lukt niet vanwege oud emailadres

  • 16 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Omdat ik een verhuizing wil doorgeven, wil ik mijn huidige thuis abbonement toevoegen aan My T-mobile. Dit lukt echter niet omdat er een beveiligingscode naar een oud e-mail adres wordt gestuurd waar ik niet meer bij kan. Hoe kan ik dit wijzigen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @N.Verm, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres maar dat geef je ook al aan. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement namelijk opzoeken en je e-mailadres wijzigen. Daarna zul je weer kunnen inloggen in My T-Mobile! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 16 augustus 2023

Hey @N.Verm, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres maar dat geef je ook al aan. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement namelijk opzoeken en je e-mailadres wijzigen. Daarna zul je weer kunnen inloggen in My T-Mobile! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen