Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel niet verrekend

  • 30 december 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Beste T-Mobile,

Heb na eerder contact met jullie eindelijk Klantvoordeel werkend. Activatie van Klantvoordeel was niet mogelijk door een technisch fout aan jullie kant. Echter ik ben sinds 25 oktober klant en over de maanden oktober en november heb geen Klantvoordeel ontvangen. Bij Ben loopt de Klantvoordeel wel vanaf 25 oktober
 Zie ook in andere topics dat T-Mobile achteraf wel verrekend, maar bij mij is dat nog niet het geval.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en deze te verrekenen, dus vanaf 25 oktober?

Met vriendelijke groet,

 

Beste antwoord door Cal van Odido

Hoi @lelieblaadje, top dat je hier een topic voor aanmaakt! Zojuist ben ik flink voor je bezig geweest en heb ik het klantvoordeel voor je gecrediteerd. Je ziet het bedrag verschijnen op de factuur van januari. Geef het gerust aan als er verder nog iets speelt. Voor nu wens ik je vooral alvast een hele mooie jaarwisseling toe! đŸ˜ƒ

Bekijk origineel

2 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2022

Hoi @lelieblaadje, top dat je hier een topic voor aanmaakt! Zojuist ben ik flink voor je bezig geweest en heb ik het klantvoordeel voor je gecrediteerd. Je ziet het bedrag verschijnen op de factuur van januari. Geef het gerust aan als er verder nog iets speelt. Voor nu wens ik je vooral alvast een hele mooie jaarwisseling toe! đŸ˜ƒ


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 31 december 2022

Dank je wel Cal, super dat je dit zo snel geregeld hebt! Wens je ook een gelukkig 2023!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen