Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur terugsturen niet mogelijk


Ik ben onlangs verhuisd naar het buitenland en heb mijn modem opgeslagen bij mijn andere apparatuur. Om deze reden kan ik mijn modem niet terugsturen. Wat nu?

 

Let wel: zodra ik over ± 6 maanden terug naar Nederland verhuis ben ik van plan weer klant te worden. Ik zou dan hetzelfde modem kunnen gebruiken.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @riikdijkstra 

Is het T-Mobile thuis abonnement al beëindigd?

Je hebt een mail ontvangen met instructies over hoe en naar waar je het apparatuur terug moet sturen, indien T-Mobile het apparatuur niet op tijd binnen heeft dan wordt er een boete in rekening gebracht. Is er niemand in Nederland die de modem voor je kan retourneren?

Bij het afsluiten van een T-Mobile thuis abonnement krijg je een nieuwe modem.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2022

Hallo @riikdijkstra 

Is het T-Mobile thuis abonnement al beëindigd?

Je hebt een mail ontvangen met instructies over hoe en naar waar je het apparatuur terug moet sturen, indien T-Mobile het apparatuur niet op tijd binnen heeft dan wordt er een boete in rekening gebracht. Is er niemand in Nederland die de modem voor je kan retourneren?

Bij het afsluiten van een T-Mobile thuis abonnement krijg je een nieuwe modem.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 oktober 2022
Waqqas schreef:

Hallo @riikdijkstra 

Is het T-Mobile thuis abonnement al beëindigd?

Je hebt een mail ontvangen met instructies over hoe en naar waar je het apparatuur terug moet sturen, indien T-Mobile het apparatuur niet op tijd binnen heeft dan wordt er een boete in rekening gebracht. Is er niemand in Nederland die demodem voor je kan retourneren?

Bij het afsluiten van een T-Mobile thuis abonnement krijg je een nieuwe modem.

Ja het abonnement is al beëindigd. Ik zal proberen iets te regelen, wat is de termijn en hoe hoog is de boete?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9296 reacties
  • 9 oktober 2022

Termijn is ca. 2 weken en de boete iets van €99,-.

Dat je over 6 maanden weer een abonnement afsluit heeft geen invloed. Het proces is zo dat et altijd een nieuw modem bij een nieuwe klant wordt geleverd. Als je niet aansluitend een aansluiting verhuisd betekent dat je weer als nieuwe klant wordt gezien.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen