Vandaag heb ik geen tv en telefoon. Ik heb wel een mail gehad dat ik gister geen tv zou hebben. Maar dat was zo voorbij. Ik heb reeds een powerflip op de modem en tv- box gedaan, maar dat helpt niet. Is er een storing in mijn regio (5684).
Ik kan ook de klantenservice niet bellen met mijn mobiel. De verbinding wordt elke keer verbroken.
Beste antwoord door Cal van Odido
[13-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met dienst Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?
[13-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met dienst Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.