Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

• 14 oktober 2024
  • 92 reacties
  • 1553 Bekeken

Toon eerste reactie

92 reacties

Wijchen
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 9 april 2025

Ik moet toegeven dat ik dit bericht opstel in “opdracht” van mijn kinderen. Ik ben 77 jaar en heb vaak moeite met alle instellingen en zeker als het mis gaat (gebeurt toch regelmatig) Mijn kinderen komen dan om de zaak te (proberen) te herstellen. Nu hebben ze tegen mij gezegd dat ik via deze community moet vragen of het mogelijk is om mijn oude t50 modem (al jaren in gebruik) om te wisselen tegen een nieuwe (zij zeggen de Zyxel DX5401-B1). Is er een moderator die hier iets in kan betekenen???

Reeds dank voor reageren, groet Gerard

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 10 april 2025

Hey ​@Wijchen, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Het nieuwste modem voor DSL is inderdaad de T-54, voor glasvezel is dat de T-56. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de T-56 onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Meestal moet je het modem binnen 5 werkdagen ontvangen. Alvast veel plezier met het nieuwe modem. 

Wijchen
  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 10 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Wijchen, hiervoor ben je aan het juiste adres!

Het nieuwste modem voor DSL is inderdaad de T-54, voor glasvezel is dat de T-56. Ik heb je direct een T-56 opgestuurd! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de T-56 onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Meestal moet je het modem binnen 5 werkdagen ontvangen. Alvast veel plezier met het nieuwe modem. 

Heej Tommy, dank voor je snelle reactie. Mijn vraag (van de kinderen!) moet nu ook niet de mediaconverter vervangen worden en komt er een monteur aansluiten??

Groet Gerard

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8979 reacties
  • 10 april 2025

Hoi ​@Wijchen 

De t50 router is verbonden met een ethernet kabel met de ONT. Je kunt dezelfde kabel gebruiken en die in de t56 stoppen.  De ONT hoeft niet vervangen te worden.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 april 2025

Beste Odido moderators, onze oude t-50 heeft de laatste weken veel kuren, verbinding valt weg en zwak signaal. Is het mogelijk om deze te vervangen voor een nieuwere versie? Alvast dank

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jordi81, zeker weten! Geen probleem. Wel zie ik dat je gegevens in je Community profiel niet kloppen, de geboortedatum komt niet overeen. Kan je de juiste gegevens in je profiel zetten? Laat het weten, dankjewel!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 april 2025

Gedaan

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Jordi81, zeker weten! Geen probleem. Wel zie ik dat je gegevens in je Community profiel niet kloppen, de geboortedatum komt niet overeen. Kan je de juiste gegevens in je profiel zetten? Laat het weten, dankjewel!

done

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 april 2025

Goede morgen,

ik heb de laatste dagen ook veel problemen met de T50, verbinding valt vaak weg.
Zou ik een T56 kunnen ontvangen?
BVD.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

@Jry Tuurlijk, ik regel graag een nieuw modem voor je, zodat je weer zorgeloos kan genieten van ons Internet! 😊

Het nieuwe modem is besteld en onderweg naar jou. Je ontvangt het modem binnen 2 tot 5 werkdagen. Daarnaast ontvang je een e-mail ter bevestiging en track & trace code om je bestelling te volgen. 

Het oude modem hoeft niet geretourneerd te worden, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 april 2025
Jordi81 schreef:

Gedaan

Cheyenne van Odido schreef:

done

Hi Cheyenne, 

Kan je nog laten weten of het zo helemaal goed is? 

• 2 reacties
  • 15 april 2025
Teresa van Odido schreef:

@Jry Tuurlijk, ik regel graag een nieuw modem voor je, zodat je weer zorgeloos kan genieten van ons Internet! 😊

Het nieuwe modem is besteld en onderweg naar jou. Je ontvangt het modem binnen 2 tot 5 werkdagen. Daarnaast ontvang je een e-mail ter bevestiging en track & trace code om je bestelling te volgen. 

Het oude modem hoeft niet geretourneerd te worden, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Inmiddels ontvangen en geïnstalleerd, alles werkt weer top! Bedankt voor de snelle actie.

• 1 reactie
  • 16 april 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi Teresa, 

Zou ik hiervoor ook in aanmerking komen? Ik heb ook al een 5 jaar de t50 router, en de laatste tijd is de wifi behoorlijk slecht. Alles al meerdere keren gereset, maar lijkt niet te helpen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 17 april 2025

Tuurlijk, dat regel ik met alle liefde voor je! 😊 ​@KeenEast 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Het oude modem hoeft niet meer retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 

• 1 reactie
  • 19 april 2025

Goedemiddag, ik zou ook graag mijn T-50 modem vervangen voor een nieuwe. Is dit mogelijk? Bij voorbaat dank!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

@coenvdveen Tuurlijk mag jij dat! Ik heb overlegd en paashaas komt het gloednieuwe modem langsbrengen. Is dat niet geweldig?! 🐰🌷

Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. het oude modem hoeft niet meer retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je er alvast veel plezier van en een goed Paasweekend! 😊

• 1 reactie
  • 23 april 2025

Goedemiddag, ook helaas bij ons thuis een instabiele verbinding met de t50. En na meerdere keren contact met klantenservice wel uit- gereset. Graag zou ik ook willen proberen of het beter wordt met een nieuw modem en wifi punt. Indien nodig hierbij mijn toestemming. Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 24 april 2025

Hoi ​@Tim10000, welkom op onze community! 

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik je direct een T-56 met wifipunt kunnen opsturen. Zodra deze onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, die mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij laten weten of het nieuwe modem een verbetering laat zien? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen