Ik krijg soms de melding “Netwerkverbinding mislukt” met als verdere uitleg in beeld “Er is geen verbinding met de tv dienst. Controleer de bekabeling en de internet verbinding”. Ondertussen draait op de achtergrond gewoon het beeld van de tv met geluid. Dus alles doet het gewoon.
Ik krijg alleen de melding niet meer weg. Dat lukt alleen door de tv box een harde reset te geven. Daarom denk ik dus dat het een bug is.
Beantwoord
Netwerkverbinding mislukt bij eigen modem
Beste antwoord door Boris
Hi heren, dank voor de reacties en duidelijke signaal! Ik ben direct naar onze technische dienst gestapt om dit te bekijken. Zij willen dit graag onderzoeken, maar om dit voor elkaar te krijgen, dient het T-Mobile modem te worden aangesloten om contact te leggen en eventueel de bug eruit te halen. Wanneer je eigen modem is aangesloten, kunnen we namelijk geen onderzoek beginnen en connecten. Ik begrijp dat dit mogelijk veel gevraagd is, maar mocht daarvoor de mogelijk zijn, hoor ik het graag van jullie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.