Ik krijg soms de melding “Netwerkverbinding mislukt” met als verdere uitleg in beeld “Er is geen verbinding met de tv dienst. Controleer de bekabeling en de internet verbinding”. Ondertussen draait op de achtergrond gewoon het beeld van de tv met geluid. Dus alles doet het gewoon.
Ik krijg alleen de melding niet meer weg. Dat lukt alleen door de tv box een harde reset te geven. Daarom denk ik dus dat het een bug is.
Ik heb de andere tv box niet aangezet. Maar bij deze had ik al de stroom eraf gehaald en toen nu lijkt het vooralsnog opgelost.
Dag Boris en Jaap, de technische dienst mag bij mij testen.
Hoi
Vervolgens kan je ongeremd gaan genieten van Cloud Opnemen!
Hoi
Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.
Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen
Hoe ga ik dan cloud opnemen als ik nu nog een harddisk recorder heb?
Hoi
Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.
Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen!
Goedemorgen
Ook hier het zelfde probleem na iedere keer de kast uitgezet te hebben de melding netwerkverbinding mislukt .
Geen positieve update wat mij betreft.
Ook het opnemen van meerdere zenders is vervallen maar kan wel voor 5 euro meer in de cloud opnemen.
Hoi
Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community. Veel succes en laat me weten of het hiermee wel gelukt is!
Hier hetzelfde probleem. Gewoon met T-Mobile modem / tv-kastje. Monteur heeft het geïnstalleerd, maar het heeft nooit gewerkt.
Hi
Hi
Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Ik hoor graag van je of deze foutmelding zich hierna ook nog voordoet!
Was alleen op de tv en ja ik heb een T-Mobile modem. Excuus als ik verkeerde topic heb gekozen maar was zo blij met de foto!
Dag allemaal,
ook wij hebben sinds vandaag dit fenomeen. Gisteren hebben we het oude T-Mobile modem vervangen voor een nieuwe T-Mobile modem. Waren in de veronderstelling dat alles goed was gegaan want we hebben gewoon voetbal en later tv kunnen kijken…
Dus groot is onze verbazing dat we nu dit krijgen.
Hi
Vrienden van T-Mobile,
Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem. Hier ook de ‘netwerkverbinding mislukt’ melding bij het tijdelijk wegvallen van een internetverbinding welke vervolgens enkel is op te lossen door een harde reset. Screenshot bijgevoegd.
Gr. Tom
Hierbij nog even een video van de bug.
Hi
Ik hoor graag als je deze hebt uitgevoerd!
Joh
Met een beetje verstand kun je al beredeneren dat het niets met het modem te maken heeft maar alleen met de tv box. Sterker nog, het heeft ook niet met de hardware van de tv box te maken maar alleen met de tmobile schil die er op gezet is.
Als deze fout optreedt hoort de box door te gaan naar een soft restart maar onder bepaalde omstandigheden doet ie dat niet.
Ik kan niet mn hele huis uit zetten met alle domotica die er aan vast hangt.
Zoals gezegd kan ik prima met deze bug leven omdat hij eigenlijk nauwelijks voorkomt. Ik heb ruim voldoende tijd besteed om jullie verder op het juiste spoor te zetten. Nu zijn de slimmeriken van development aan de beurt.
Hi heren, dank voor de reacties en duidelijke signaal! Ik ben direct naar onze technische dienst gestapt om dit te bekijken. Zij willen dit graag onderzoeken, maar om dit voor elkaar te krijgen, dient het T-Mobile modem te worden aangesloten om contact te leggen en eventueel de bug eruit te halen. Wanneer je eigen modem is aangesloten, kunnen we namelijk geen onderzoek beginnen en connecten. Ik begrijp dat dit mogelijk veel gevraagd is, maar mocht daarvoor de mogelijk zijn, hoor ik het graag van jullie.
Dag Jaap en Boris, dit is inderdaad de melding die ik ook geregeld krijg.
Bij deze een foto van het scherm. Het gezicht op de achtergrond is dus tv, disney xd om 10:35 vandaag. Beeld speelt gewoon door.
Hi
Ik kan begrijpen dat mijn bericht niet helemaal duidelijk was
Hoi
Gisteren tijdens de uitzending van VI bleef het beeld ineens stilstaan. Dit was om 22:13 uur. De box reageerde nergens meer en heb ik uiteindelijk een restart gegeven. Het andere probleem heeft zich nog niet voorgedaan.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.