Skip to main content
Beantwoord

AEG 9000 series wasmachine verbinden met internet

• 3 januari 2025
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb sinds een paar dagen internet van Odido. Ik probeer mijn AEG 9000serie wasmachine te verbinden maar krijg steeds een foutmelding. Ik heb contact opgenomen met AEG en zij geven dit aan:

"De foutcodes die u krijgt in de app duiden er op dat uw router de MAC adres van de wasmachine niet accepteert en/of de router geen IP adres vrij geeft aan de wasmachine. Controleer uw router instellingen op geblokkeerde poorten, MAC filters en DHCP service instellingen.
Voor ondersteuning hiermee adviseren wij om contact op te nemen met uw internet provider."

Ik heb de standaard dingen geprobeerd door 5Ghz uit te zetten, extenders ook etc.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@aped 

Kan je eens in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat?

Schakel 5 GHz eens uit en kijk of het dan werkt.

Dan kan je naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, Easymesh gaan, schakel dit toe en klik op toepassen.

Ga dan naar algemeen, haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen hetzelfde houden en geef 2,4 GHz en 5 GHz andere inloggegevens.

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 4 januari 2025

Hi ​@tjvddam, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de netwerken nog niet gesplitst staan. Dit heb ik nu direct voor je in orde gemaakt en ik heb gelijk wat andere instellingen aangepast. Wil je kijken of het nu wel lukt om de wasmachine te verbinden? 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@Nora van Odido , het lukt mij niet om AEG 7000 series wasmachine te verbinden. Melding ‘geen internet verbinding ‘ blijft het aangeven bij wifi apparaat (wasmachine) bij mijn wifi. 

5ghz mag niet ondersteund worden. In de instellingen van Zyxel t 50 (via mijn Odido ingelogd en gezien) staan 2.4ghz en 5ghz op auto. 

Voor andere wifiapparaten willen wij natuurlijk de beste verbinding behouden ook als dat 5ghz is.

Kunnen jullie verder helpen hoe ik de wasmachine met internet kan verbinden?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21021 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Hallo ​@aped 

Kan je eens in je browser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat?

Schakel 5 GHz eens uit en kijk of het dan werkt.

Dan kan je naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, Easymesh gaan, schakel dit toe en klik op toepassen.

Ga dan naar algemeen, haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen hetzelfde houden en geef 2,4 GHz en 5 GHz andere inloggegevens.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen