Skip to main content
Beantwoord

zyxel T50 modem vervangen

Toon eerste reactie

113 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 juni 2025

Ik heb de extra gegevens ingevuld ​@Tommie van Odido .

Mvg maiko

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 17 juni 2025

Hoi ​@Maiko123, dank voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten.

Daarnaast zag ik dat je ook nog 2 oude Tv Boxen hebt? Wil je dat ik die ook omwissel voor de nieuwe Mediabox? Dan ben je weer helemaal up to date! Ik zie je bericht graag tegemoet. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 juni 2025

@Tommie van Odido 

Als dit zonder extra kosten is dan ontvang ik ze graag.

Mvg maiko

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 17 juni 2025

Hey ​@Maiko123, daar zitten geen extra kosten aan verbonden!

Ik heb gelijk 2 nieuwe Mediaboxen opgestuurd. Ook deze zijn te volgen zodra ze verzonden zijn in Mijn Odido en de oude Tv Boxen hoeven ook niet meer retour, netzoals de T-50. Alvast veel kijkplezier! 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 augustus 2025

Goedeavond

Ik ben zelf ook nog in bezit van de zyxel T50 internet modem nu ben ik niet 123 iemand die ga klagen dat internet wat traag is mijn vraag is aan jullie of ik ook z.n  T-56 internet modem kan ontvangen?

Alvast Bedankt

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4763 reacties
  • 5 augustus 2025

@Martin1908 Tuurlijk regel ik graag een nieuw modem voor je. Komt helemaal goed! 😀

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? De verificatie is hiermee rond en ik kan je dan gelijk verder helpen. Laat je het aan mij weten in dit topic wanneer je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 augustus 2025

@Teresa van Odido Ik heb zojuist mijn profiel aangepast met meerdere informatie die je nodig had voor mijn nieuwe internet modem.

Groetjes Martin​

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4763 reacties
  • 6 augustus 2025

Het nieuwe modem én het bijbehorende wifipunt zijn onderweg naar jou! 😀 ​@Martin1908 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoeft niet meer retour, maar het wifipunt willen we wel nog graag terug. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om deze te retourneren. 

Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Laat het vooral weten. 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 9 augustus 2025
Teresa van Odido schreef:

Het nieuwe modem én het bijbehorende wifipunt zijn onderweg naar jou! 😀 ​@Martin1908 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoeft niet meer retour, maar het wifipunt willen we wel nog graag terug. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om deze te retourneren. 

Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Laat het vooral weten. 

Ik heb alles netjes ontvangen en aangesloten helaas moet wel aangeven dat de nieuwe wifipunt niet werkt het aprat gaan namelijk niet aan en zie ook geen lampjes branden bij deze stuur ik ook de nieuw terug net als de oude

Goedenavond,

Wij hebben een Zyxel T50 modem en zouden deze graag laten vervangen door een T56. Is dat mogelijk? Ik heb de klantgegevens ingevuld van de abonnementhouder, maar op het andere account krijgen we steeds de melding "author does not exist".

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 13 augustus 2025

Hey ​@Martin1908, dat is wel vreem, hij zou gewoon moeten werken. Heb je hem al retour gestuurd of nog niet? Dit moet namelijk wel doorgegeven worden anders loopt het administratief mis. Je kunt dit doen door het wifipunt op te zeggen in Mijn Odido of als je wilt dat ik een andere opstuur kan dat ook, of je vraagt een nieuwe aan in Mijn Odido na het opzeggen. Er moet namelijk een retour bestelling aangemaakt worden.

Hi ​@fabianhoitsma, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter komen de gegevens niet overeen met het abonnement. Kan je de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel wat gekoppeld is aan het abonnement? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik ervoor dat er een nieuw modem opgestuurd wordt!

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Martin1908, dat is wel vreem, hij zou gewoon moeten werken. Heb je hem al retour gestuurd of nog niet? Dit moet namelijk wel doorgegeven worden anders loopt het administratief mis. Je kunt dit doen door het wifipunt op te zeggen in Mijn Odido of als je wilt dat ik een andere opstuur kan dat ook, of je vraagt een nieuwe aan in Mijn Odido na het opzeggen. Er moet namelijk een retour bestelling aangemaakt worden.

Hi ​@fabianhoitsma, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter komen de gegevens niet overeen met het abonnement. Kan je de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel wat gekoppeld is aan het abonnement? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik ervoor dat er een nieuw modem opgestuurd wordt!

@Tommie van Odido Fijn! Ik heb de gegevens gecorrigeerd, als ik de naam ook moet aanpassen hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 14 augustus 2025

Dank voor je terugkoppeling ​@fabianhoitsma, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Ik heb zojuist een T-56 voor je aangevraagd, deze zal binnen een paar dagen worden opgestuurd! Zodra hij is verzonden kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen