Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3704 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 19 september 2018
@j. versteeg Wat een boef! Heb je een foto van de boosdoener? 🙂 Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op!
@J Luigjes Ik voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
  • 21 september 2018
Zouden wij een nieuwe afstandbediening kunnen ontvangen? Onze kinderen zijn er mee op de loop gegaan en deze is nu al een paar weken zoek. Het begint nu toch wel echt onhandig te worden zo zonder afstandsbediening...

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 21 september 2018
Hoi marbrouw,

Beter de afstandsbediening zoek, dan de kinderen zoek! Ik zorg graag voor een nieuwe afstandsbediening voor jou en de kids. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 22 september 2018
We zijn al 2 weken onze afstandsbediening kwijt. Dus denk dat we hem echt niet weer vinden. Ben bang dat ons zoontje hem heeft weggegooid. Dus mijn vraag is hoe kom ik aan een nieuwe.

Mvg Pieter Veenstra

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 september 2018
K zou graag een nieuwe afstandsbediening willen mijne doet niks meer hij is overleden rip

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 23 september 2018
Hi mpwboon!

Ik hoop dat je een goed afscheid van hem hebt kunnen nemen. Ik weet dat we jouw vorige afstandsbediening emotioneel niet zomaar kunnen vervangen, maar toch stuur ik graag een nieuwe naar je op. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 23 september 2018
Hoi pieterv,

Geen probleem! Ik stuur graag een nieuwe voor jou en je zoontje op, zodat jullie weer lekker samen TV kunnen kijken. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 26 september 2018
Heb dezelfde vraag net ook gesteld aan amy.
Ik ben 1 afstandsbediening kwijt. Iets met een prullenbak en een dochter van 1.5 jaar.
Niet meer te vinden helaas.
Kan ik een nieuwe aanvragen?

J.R. van Dijk

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 27 september 2018
Hoi Jeffry,

Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Veel zapplezier!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 september 2018
Mn afstandsbediening werkt niet meer. Nieuwe batterijen etc helpt niet.
Waar kan ik een nieuwe bestellen?

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 30 september 2018
Hoi @paul123456789 ,

Goed dat je vanalles geprobeerd hebt! Het klinkt inderdaad alsof je een nieuwe nodig hebt. Hier help ik je graag aan. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan bestel ik er een voor je!

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 2 oktober 2018
Hallo,

Onze afstandsbediening is helaas nat geworden, en werkt nu niet meer (ook niet na drogen en met nieuwe batterijen). Is het mogelijk een nieuwe toegestuurd te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Mart van Genne

  • Debutant
  • 0 reacties
  • 3 oktober 2018
Hallo ik ben mijn afstandbediening kwijt... echt heel mijn huis afgezocht... denk dat mijn dochtertje van 1 hem per ongeluk in de prullenbak heeft gegooid of zo... zou graag een nieuwe ontvangen. Groeten en bedankt!

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 4 oktober 2018
Hoi @jorn79,

Stop de zoektocht! Ik ga je aan een nieuwe helpen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 4 oktober 2018
Hoi @vanGenne ,

Ongeluk zit in een klein hoekje, geen zorgen! Ik stuur zo snel mogelijk een nieuwe (droge 😉) afstandsbediening naar je op. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Alvast bedankt!

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
  • 4 oktober 2018
Hoi Sterre,

Ik heb het inmiddels opgelost door de klantenservice te bellen. Bedankt voor het bericht!

Mart

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 4 oktober 2018
Goed geregeld, Mart! Veel kijkplezier. 😃

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 7 oktober 2018
De STB-knop van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Hij deed het al een tijdje steeds minder en nu doet hij het helemaal niet meer waardoor ik de tv-box niet meer uit kan zetten. Nieuwe batterijen en resetten heb ik al geprobeerd. Hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 8 oktober 2018
Hoi @Nikkie040

Daar help ik je graag bij! Welke reset heb je uitgevoerd? Mag ik je vragen om zowel de TV Box een reset te geven (tien seconden van de stroom te halen) als de afstandsbediening de volgende reset te geven:

• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.
• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.
Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV.

Laat je weten of het gelukt is? Ik sta voor je klaar!

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
  • 8 oktober 2018
Dit hebben we beide al gedaan maar zonder resultaat helaas..

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 8 oktober 2018
Bedankt voor het proberen, Nikkie! Dan gaan we het proberen met een nieuwe afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan stuur ik zo snel mogelijk een nieuwe naar je op.

Hallo,


Onze afstandbediening is kapot! Ik heb al een hele range oplossing toegepast, maar de afstandbediening blijkt eenvoudigweg stuk. Hij heeft er ook al enige dienstjaren opzitten en kinderhanden verlengen de levensduur niet echt 😉 Ik hoor graag wat de te ondernemen stappen zijn!

Mvg,

Koos

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 9 oktober 2018
Ha Koos!

Wat is er precies kapot aan je afstandsbediening? De snelste oplossing is natuurlijk om hem weer heel te kunnen maken! Welke stappen heb je ondernomen? Ik hoor graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk kan helpen aan een werkende afstandsbediening!

Hoi Sterre,

De AB reageert nergens meer op, dus ik heb er nieuwe batterijen ingedaan. Logische eerste stap als je het mij vraagt! Nog steeds doet de AB niks, er gaat zelfs geen ledje meer branden als ik toetsen indruk.

Dus naar mijn inziens heeft het arme ding de geest gegeven.

Hallo T Mobile

Onze afstandsbediening reageert niet meer. Er zijn nog een aantal knoppen die werken de 1,2,4,5,7,en 8 en de aan/uitknop werkt nog. De rest niet. lampje gaat wel branden, maar er gebeurt niets.
Ik heb al nieuwe batterijen erin gedaan, dit helpt niet. Ook de TV Box van stroom afgehaald en weer aangesloten, veranderd het probleem ook niet.
Dit is wel erg lastig. Kunt u mij helpen?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen