Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3637 reacties

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 april 2025

Ls, mijn choose program toetsen op de afstandsbediening doen het niet. Ik heb de afstandsbediening al een paar keer gereset en het probleem blijft. De rest van de afstandsbediening doet het wel. Het lijkt wel op die toetsen defect zijn. Is er nog een andere oplossing of kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Met vriendelijke groet, Harm Jan

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 7 april 2025
Karlok schreef:
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Karlok, fijn dat je al wat hebt geprobeerd! Dit probleem is inmiddels bij ons bekend. Er is hier gelukkig wel een oplossing voor. 

Wil je de HDMI CEC volumeregeling aanzetten en vervolgens weer uit? Zodra je dit gedaan hebt, dan kan je via spraakbesturing max volume inspreken. 

Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE, maar andere knoppen werken prima:

- koppel HDMI los en sluit de HDMI weer aan, wacht 1 minuut

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.

Als het volume gedempt is, probeer dan de spraakopdracht 'max volume'.

Laat je weten of het met deze stappen lukt? Anders ga ik uiteraard alsnog een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen! 😊

Helaas, 2x de instructies uitgevoerd, heeft probleem niet opgelost. 
Lijkt wel of die ook niet reageert op de mediabox, het witte knopje rechtsboven gaat dan ook 4x rood knipperen. 
Je moet dan paar keer blijven drukken en uiteindelijk reageert ie dan een keer. 

Is er al een oplossing hiervoor? Begint nu irritant te worden. Na opstarten van de mediabox, reageert de afstandsbediening het eerste minuut nergens op. 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 8 april 2025

Hallo, sorry voor mijn ongeduld…onze afstandsbediening reageert nergens meer op! Dit is nogal lastig tv kijken. Ik heb al een aanvraag gedaan maar tot op heden nog geen reactie. Als ik het in een verkeerde topic stuur hoor ik het ook graag!

Groetjes Linda

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8114 reacties
  • 9 april 2025
Lbohnsack schreef:

Hallo, sorry voor mijn ongeduld…onze afstandsbediening reageert nergens meer op! Dit is nogal lastig tv kijken. Ik heb al een aanvraag gedaan maar tot op heden nog geen reactie. Als ik het in een verkeerde topic stuur hoor ik het ook graag!

Groetjes Linda

Heb je je profiel helemaal ingevuld. Ook de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? )zie mijn onderschrift) Dat werkt straks  alvast sneller als je aan de beurt bent. De moderators helpen iedereen op volgorde van binnenkomst bericht. 

• 2 reacties
  • 12 april 2025

Helaas ook bij ons dezelfde problemen met de afstandsbediening

• lampje blijft rood knipperen
  • Tv schiet constant naar het koppel scherm
  • ontkoppelen en weer koppelen werkt helaas niet

ik zou heel graag een nieuwe ontvangen, zodat we weer tv kunnen kijken.

groeten,

Seline

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Chasepc, ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening op! Wil je hiervoor je geboortedatum aanpassen? Deze komt namelijk niet overeen met ons systeem. Alvast bedankt! 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@HJWieringa, fijn dat je al wat hebt geprobeerd! Dit probleem is inmiddels bij ons bekend. Er is hier gelukkig wel een oplossing voor: 

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.Als het volume gedempt is, probeer dan de spraakopdracht 'max volume'. 

Laat je weten of het met deze stappen lukt? Anders ga ik uiteraard alsnog een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen! 😊

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Karlok, fijn dat je het getest hebt, ik waardeer je moeite! Ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening op. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 😊

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Lbohnsack, ik help je graag direct verder! Zou je allereerst voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Daarnaast ben ik benieuwd of je de batterijen al vervangen hebt. Mocht dit het niet verhelpen, hoor ik graag of er geen geluid is/de geluidsknoppen het niet doen of alle knoppen nog steeds niet allemaal werken. Dan kan ik meteen voor je aan de slag! 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Bulk8891, ik heb meerdere oplossingen voor je! Zou je het volgende willen testen: 

1. Als de afstandsbediening is gekoppeld maar de led plotseling rood begint te knipperen en op geen enkele knop reageert: vervang de batterijen
  1. Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE maar andere knoppen werken prima:
  • Koppel HDMI los en sluit de HDMI weer aan, wacht 1 minuut
  • Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.
  • Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandsbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.
  1. Als het volume gedempt is, probeer dan de spraakopdracht 'max volume'.

Laat je me weten of dit heeft geholpen? Anders ga ik uiteraard alsnog een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen! 😊

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Lbohnsack, ik help je graag direct verder! Zou je allereerst voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Daarnaast ben ik benieuwd of je de batterijen al vervangen hebt. Mocht dit het niet verhelpen, hoor ik graag of er geen geluid is/de geluidsknoppen het niet doen of alle knoppen nog steeds niet allemaal werken. Dan kan ik meteen voor je aan de slag! 

Hoi Ishana,

Ik heb de batterijen vervangen en zelfs de reset proberen te doen… maar helaas! Ik heb mn profiel bijgewerkt. Hopelijk heb je nu voldoende info.

Alvast bedankt!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Lbohnsack, dankjewel! Ik zie alleen dat de geboortedatum niet matched met die op het contract. Wil je deze gegevens nagaan en wijzigen naar de juiste? Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 13 april 2025

Hoi Cheyenne, ik heb geboortedatum aangepast!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@HJWieringa, fijn dat je al wat hebt geprobeerd! Dit probleem is inmiddels bij ons bekend. Er is hier gelukkig wel een oplossing voor: 

- Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.Als het volume gedempt is, probeer dan de spraakopdracht 'max volume'. 

Beste Ishana, ik heb alle opties geprobeerd maar niets helpt. Ik denk dat die choose program toetsen gewoon defect zijn. Kan ik een nieuwe ontvangen? Met vriendelijke groet, Harm Jan

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 april 2025

Beste Ishana, ik heb alle opties geprobeerd maar niets helpt. Ik denk dat die choose program toetsen gewoon defect zijn. Kan ik een nieuwe ontvangen? Met vriendelijke groet, Harm Jan

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 april 2025
HJWieringa schreef:

Ls, mijn choose program toetsen op de afstandsbediening doen het niet. Ik heb de afstandsbediening al een paar keer gereset en het probleem blijft. De rest van de afstandsbediening doet het wel. Het lijkt wel op die toetsen defect zijn. Is er nog een andere oplossing of kan ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Met vriendelijke groet, Harm Jan

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Chasepc, ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening op! Wil je hiervoor je geboortedatum aanpassen? Deze komt namelijk niet overeen met ons systeem. Alvast bedankt! 

Geregeld!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Lbohnsack, dankjewel! De gegevens kloppen. Ik heb daarom meteen mee kunnen kijken. Het valt mij op dat je twee oudere TV Boxen van ons gebruikt. Hiervan kan ik geen afstandsbedieningen meer bestellen. Mag ik voor jou deze TV Boxen gratis swappen naar onze Mediabox? Daar krijg je dan ook gelijk onze nieuwste afstandsbedieningen bij! ​@HJWieringa voor jou geldt hetzelfde, mag ik dit ook voor jou in orde maken?

@Chasepc voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. We leveren deze zo snel mogelijk via de brievenbus!

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 13 april 2025

Hoi Cheyenne,

Klopt heel graag zien wij de mediaboxen tegemoet!

Bedankt voor de moeite en meekijken.

Groetjes,

Linda

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Lbohnsack, dankjewel! De gegevens kloppen. Ik heb daarom meteen mee kunnen kijken. Het valt mij op dat je twee oudere TV Boxen van ons gebruikt. Hiervan kan ik geen afstandsbedieningen meer bestellen. Mag ik voor jou deze TV Boxen gratis swappen naar onze Mediabox? Daar krijg je dan ook gelijk onze nieuwste afstandsbedieningen bij! ​@HJWieringa voor jou geldt hetzelfde, mag ik dit ook voor jou in orde maken?

@Chasepc voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. We leveren deze zo snel mogelijk via de brievenbus!

Dat lijkt mij een prima oplossing. Alvast bedankt! vrgr Harm Jan

• 2 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Bulk8891, ik heb meerdere oplossingen voor je! Zou je het volgende willen testen: 

1. Als de afstandsbediening is gekoppeld maar de led plotseling rood begint te knipperen en op geen enkele knop reageert: vervang de batterijen
  1. Als de afstandsbediening niet reageert op VOL+/- en MUTE maar andere knoppen werken prima:
  • Koppel HDMI los en sluit de HDMI weer aan, wacht 1 minuut
  • Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Apparaatvoorkeuren > Over > en druk op Opnieuw opstarten, wacht 1 min.
  • Helpt dit niet, ga dan naar Instellingen (het meest rechtse icoontje in het menu bovenaan) > Afstandsbedieningen en accessoires > 4K TV box remote, druk op Bediening tv aanpassen en volg de instructies.
  1. Als het volume gedempt is, probeer dan de spraakopdracht 'max volume'.

Laat je me weten of dit heeft geholpen? Anders ga ik uiteraard alsnog een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen! 😊

Hoi Isahna,

Bedankt voor de reactie, helaas kom ik niet bij de instellingen de afstandsbediening doet helemaal niks behalve knipperen. Verder dan het vervangen van de batterijen en het proberen om te koppelen en te ontkoppelen kom ik dus helaas niet. 

groeten,

seline 

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Karlok, fijn dat je het getest hebt, ik waardeer je moeite! Ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening op. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 😊

Gegevens staan erbij nu. 

catsgirl
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 14 april 2025

Hallo, zouden jullie ons een nieuwe afstandsbediening toe kunnen sturen voor onze tv-box?

Gister bij thuiskomst kwamen wij erachter dat de hond hem wel erg lekker vond...🫣. 

Hartelijk dank!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4570 reacties
  • 14 april 2025

@Lbohnsack ​@HJWieringa  Super, heel erg bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb de nieuwe Mediaboxen gelijk voor jullie besteld! 😀

Je krijgt hier ook nog een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recycle ♻ bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier!

@Bulk8891 ​@Karlok  Hartstikke bedankt voor de genomen moeite. Sorry dat dit niet de oplossing blijkt. Ik heb jullie gelijk een nieuwe afstandsbediening opgestuurd!

Laat je aan mij weten of het daarmee wel lukt?

@catsgirl Als ik jouw bericht zo lees, heeft de hond in ieder geval veel plezier gehad! 😅🐶 Ik help je natuurlijk graag verder aan een nieuwe afstandsbediening. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Echter, zie ik dat je nog gebruikmaakt van een verouderd model TV Box. Ik kan hiervoor geen afstandsbediening meer bestellen. Niet getreurd! Wist je dat we een hele mooie nieuwe Mediabox hebben? Met jouw toestemming stuur ik deze graag (kosteloos) naar je toe! 

Laat je mij weten of je dit wil? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 april 2025

Hoi ​@cwlinden, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je nog een verouderde TV Box hebt. We kunnen hiervan geen afstandsbedieningen meer opsturen. Natuurlijk kan ik wel je TV Box vervangen voor een nieuwe Mediabox. Zou je dit willen? Dan zal ik het meteen voor je aanvragen! 😊

Goedemiddag Ishana,

In dat geval ontvang ik graag een nieuwe Mediabox.

Bedankt voor de moeite

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen