Skip to main content
Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


Toon eerste reactie

154 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 april 2020

Hi @hacroo 

Het is inderdaad de bedoeling wijzigingen door te voeren via de MMI codes. Dat werkt het beste in combinatie met de wijziging die ik via ons systeem heb doorgevoerd. Ik hoop dat het nu wel goed gaat, mocht er weer iets zijn dan kun je altijd hier terecht en dan doe ik er alles aan om je verder te helpen. 


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 14 april 2020

Omdat de fout naar mijn idee optreedt als ik de doorstelling via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem annuleer,

zal ik hem voor de veiligheid annuleren met de MMI code. ##21# is gemakkelijk te onthouden en niet zo veel meer werk dan annuleren via de telefoon.

Ik probeer dus doorschakelen via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem

en annuleren via ##21#

Misschien kan ik hiermee de fout voorkomen.


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 14 april 2020

Het werkt nu weer met de MMI codes,

MAAR…. het werkt ook weer met: >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem

dus of het definitief opgelost is, ik betwijfel het.

We zien wel weer hoe lang het goed blijft.

Ik zit nu 15 bij T-Mobile, het is 15 jaar goed geweest, dus het moet kunnen.

Wel weet ik dat, mocht ik een foutmelding krijgen met de doorschakeling via de telefoon, dan krijg ik die foutmelding ook met MMI codes, dat heb ik in het verleden al uitgetest.

Het werkt weer even voor zo lang als het duurt

en ik meld me wel weer als het fout gaat. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 april 2020

Hi @hacroo 

Ik heb overlegd met onze specialisten en nogmaals die aanpassing doorgevoerd. Zou je ook opnieuw doorschakeling kunnen activeren?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Het zou op deze manier goed moeten gaan, zo niet dan maak ik een case voor je aan en wordt er een onderzoek gestart. Ik hoor graag van je!
 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 april 2020

Hi @hacroo 

Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 10 april 2020

….. Geen reactie meer.

Het is me niet duidelijk of ik nu verder moet met dit forum,

of dat ik de klantenservice moet bellen met de vraag of de technische dienst naar dit probleem wil kijken.


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 8 april 2020

Het is weer zo ver. 
Ik kan weer niet doorschakelen vanuit mijn telefoon.
 
Het probleem lijkt te ontstaan als ik de doorschakeling probeer op te heffen. 
Het pad is, (Android 10):
>Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem

Zo gauw ik Stem "intoets", verdwijnt het “doorschakel-telefoon-symbooltje” op de telefoon 
en staat er bij 
Altijd doorschakelen, Indien bezet, Indien onbeantwoord, Indien niet bereikbaar: UIT !

Het probleem ontstaat op dat moment, of het probleem is er al, 
maar de telefoon constateert het pas als ik Stem intoets.

Overigens blijft de telefoon dan nog steeds doorgeschakeld,
maar ik zie de status daarvan niet meer.

De doorschakeling moet ik dan via de website opheffen, 
erg omslachtig steeds.

Als ik dan opnieuw wil doorschakelen via het eerder genoemde pad op de telefoon,
krijg ik weer de melding: Onverwachte reactie van het netwerk.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 april 2020

Hi @hacroo 

Aah super dat her weer werkt. Graag gedaan hoor! Laten we hopen dat het gewoon goed blijft gaan. :blush:


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 6 april 2020
Hajar schreef:

Hi @hacroo 

Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!

Het is weer OK nu !!!  Waarvoor dank.

Mocht het ooit weer fout gaan, meld ik me weer.

Nogmaals bedankt voor de moeite en de snelle reactie :slight_smile: .


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 6 april 2020

Hi @hacroo 

Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 4 april 2020
David schreef:

Hi @hacroo,

Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost! 

RE

Helaas nog steeds dezelfde foutmelding: “Onverwachte reactie van het netwerk”, (ook nadat ik de telefoon voor de zekerheid opnieuw heb opgestart). De telefoon ziet ook de status niet bij bezet, onbeantwoord, niet bereikbaar. Ik heb dit 8 maanden geleden ook gehad, toen een andere simkaart genomen, getest in een andere smartphone (Windows), maar het probleem bleef. Het zit zeker bij T-Mobile, want Hajar heeft het probleem toen weten op te lossen en het doorschakelen heeft de laatste 8 maanden weer perfect gewerkt. (Voor de duidelijkheid: via My T-Mobile kan ik de doorschakeling nog wel maken, maar dan “zie” ik hem niet op de telefoon, alsof die communicatie geblokkeerd is).


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 4 april 2020

Hi @hacroo,

Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost! 


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 3 april 2020

Daar gaan we weer. Inmiddels 8 maanden verder. Doorschakelen via de telefoon, Nokia, Android, heeft 8 maanden perfect gewerkt, maar helaas is het nu weer mis. Hetzelfde verhaal als 8 maanden geleden. Doorschakelen vanuit de telefoon niet mogelijk: “onverwachte reactie van het netwerk”.

Hajar schreef:

Hi hacroo,

Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!

Misschien moeten jullie nogmaals "de wijziging” doorvoeren.

Ik hoop snel van jullie te horen en verwacht dat het probleem weer wordt opgelost.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 februari 2020

Hi @Rekshan 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 februari 2020

Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 14 november 2019

@jufje,

Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 november 2019

Goedendag,

 

ik kan de doorschakeling niet deactiveren, krijg ook ongeldige mmi code.

ik heb de tips hierboven allemaal geprobeerd, helaas geen suc6.

 

ik hoor graag andere tips.

 

dank


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 13 november 2019

@marckus 

Ik zie dat jouw reactie in dit topic al is opgepakt. Je kunt daar, indien nodig, op reageren.

@Doorschakelinguit

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag al door mijn collega bent geholpen met het uitschakelen van de doorschakeling.

Ik heb jouw username trouwens aangepast, aangezien dit jouw 06-nummer was. Plaats in openbare berichten geen privégegevens, aangezien iedereen er dan mee aan de haal kan!


  • 0 reacties
  • 12 november 2019
LeonWolters schreef:

Ik heb het omgekeerde probleem. 3 weken geleden wel gelukt om door te schakelen, maar krijg het nu niet meer gedeactiveerd.

Ik heb hetzelfde probleem… Kan dit zsm worden opgelost?


  • Debutant
  • 6 reacties
  • 28 oktober 2019

Werkt voor mij ook niet meer, moet via my t-mobile maar ik wil doorschakelen op mijn telefoon kunnen doen met *21 en uitschakelen met #21# dus repareer dit SVP!!!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 24 oktober 2019

@Dafffje  Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan maak ik voor jou ook een case aan!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2019

Ik heb met mijn zakelijke nummer hetzelfde probleem.

Kan dit opgelost worden?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 oktober 2019
Hi @Neilojram Bedankt voor het melden! Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en oplossen!

@ND89 Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan maak ik voor jou ook een case aan!

Neilojram
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2019
Ik kan ook niet meer doorschakelen.
Normaal laat ik mijn oproepen vaak doorverbinden naar voicemail. Via de optie altijd doorschakelen.
Ik krijg sindskort dezelfde foutmelding als in de titel van deze thread beschreven.
Kan iemand dit ook bij mij verhelpen?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2019
Hier vergelijkbare problemen. Doorschakelen heeft altijd goed gewerkt, maar sinds deze week lukt het niet meer om doorschakelen uit te zetten op mijn iPhone 8.

Uitzetten via het menu in instellingen geeft geen mogelijkheid, maar blijft 'denken'. Via de codes ##21# en ##002# geeft de foutmelding zoals te zien op screenshot in bijlage.

Software is up to date (13.1.2) sim-kaart in andere telefoon gestopt om op te heffen maar allemaal geen effect.

Zeer frustrerend omdat ik nu al dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon direct, dus elke hulp is welkom.

Bedankt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen