Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelHi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken!
Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? En heb je 3 voorbeelden met datum en tijdstip? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Sinds kort heb ik ook hetzelfde probleem met dezelfde melding.
Ik zou het doorschakelen graag weer kunnen gebruiken!
Het is weer zo ver, ik kan weer niet doorschakelen . Zelfde foutmeldingen als voorheen. Iedere keer schieten de wijzigingen die jullie instellen en waarbij de doorschakelingen wel goed werken, na verloop van tijd weer in de fout. Ik zit meer dan 15 jaar bij T-Mobile, maar als dit zo door gaat, moet ik er maar eens goed over nadenken of ik straks nog bijteken
.
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben.
Ik schakel door met de MMI code **21*nummer# en hef de doorschakeling op met ##21#.
Dit heb ik net een paar keer achter mekaar gedaan: geen problemen. (Ook de telefoon meermaals herstart). De wijziging wordt dus niet verwijderd als ik opnieuw probeer door te schakelen, of de doorschakeling annuleer, 100% zeker niet!
De praktijk wil echter dat ik vaak bijvoorbeeld 2 weken lang ben doorgeschakeld. Als ik daarna de doorschakeling weer annuleer, maak ik kans op de beruchte foutmelding.
Dan is er dus in die bijvoorbeeld 2 weken iets bij T-Mobile gebeurd, waardoor de wijziging ongedaan is gemaakt. Ik blijf gewoon doorgeschakeld en ik kom er pas achter dat het weer fout zit, wanneer ik de doorschakeling probeer te annuleren.
- Alsof het systeem bij T-Mobile in de tussentijd gerest is….
gereset*
Hoi,
Alweer lukt het niet om door te schakelen.
Erg storend zo'n storing
Ik hoor het graag als het weer wel werkt
Groetjes
Jessica
Hi
Er is inderdaad een probleem en dat is nu in onderzoek. Ik heb nu wel een tussentijdse oplossing voor je. Ik heb een wijziging doorgevoerd als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten werken met de codes. Laat je even weten of het lukt?
Het is weer zo ver.
Ik kan weer niet doorschakelen vanuit mijn telefoon.
Het probleem lijkt te ontstaan als ik de doorschakeling probeer op te heffen.
Het pad is, (Android 10):
>Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
Zo gauw ik Stem "intoets", verdwijnt het “doorschakel-telefoon-symbooltje” op de telefoon
en staat er bij
Altijd doorschakelen, Indien bezet, Indien onbeantwoord, Indien niet bereikbaar: UIT !
Het probleem ontstaat op dat moment, of het probleem is er al,
maar de telefoon constateert het pas als ik Stem intoets.
Overigens blijft de telefoon dan nog steeds doorgeschakeld,
maar ik zie de status daarvan niet meer.
De doorschakeling moet ik dan via de website opheffen,
erg omslachtig steeds.
Als ik dan opnieuw wil doorschakelen via het eerder genoemde pad op de telefoon,
krijg ik weer de melding: Onverwachte reactie van het netwerk.
Hi
Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!
Hi
Ik zie in je case dat ik nog een aanpassing moet doen en dat heb ik zojuist gedaan. Als je je toestel opnieuw start en dan zou het wel moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn dan zet ik het nogmaals door naar onze specialisten.
@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken.
RE
Het is inderdaad 11 maanden goed gegaan. Maar helaas, met ingang van vanmiddag kan ik weer niet doorschakelen. Zelfde situatie als een jaar geleden. Jullie zullen de oplossing van toen vast wel gearchiveerd hebben. Het zou fijn zijn als jullie hem weer toepasten. Kan ik er weer 11 maanden tegenaan. Ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!
Hi
In ons systeem staat de wijziging goed doorgevoerd. Zou je nogmaals doorschakeling kunnen activeren op deze manier? Ik ben benieuwd of het lukt.
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Mocht dit niet werken kun je dan aangeven welk toestel je hebt en voorbeeld geven van datum en tijdstip waarop je dit hebt proberen te activeren? Dan kan ik dit laten onderzoeken door onze specialisten.
Ik heb hetzelfde probleem,
Als ik **21*<nummer># wil gebruiken om mijn gesprekken door te schakelen krijg ik de error
‘Connection problem or invalid MMI code.’
Hi
Hier help ik je graag mee verder! Ik heb zojuist een aanpassing gedaan in ons systeem, zou je jouw toestel eens opnieuw op willen starten en het volgende proberen:
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Ik ben benieuwd of het nu wel werkt, laat je het even weten?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.