Graag een oplossing.
Hi
Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost!
RE
Helaas nog steeds dezelfde foutmelding: “Onverwachte reactie van het netwerk”, (ook nadat ik de telefoon voor de zekerheid opnieuw heb opgestart). De telefoon ziet ook de status niet bij bezet, onbeantwoord, niet bereikbaar. Ik heb dit 8 maanden geleden ook gehad, toen een andere simkaart genomen, getest in een andere smartphone (Windows), maar het probleem bleef. Het zit zeker bij T-Mobile, want Hajar heeft het probleem toen weten op te lossen en het doorschakelen heeft de laatste 8 maanden weer perfect gewerkt. (Voor de duidelijkheid: via My T-Mobile kan ik de doorschakeling nog wel maken, maar dan “zie” ik hem niet op de telefoon, alsof die communicatie geblokkeerd is).
Hi
Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!
Hi
Aah super dat her weer werkt. Graag gedaan hoor! Laten we hopen dat het gewoon goed blijft gaan.
Het is weer zo ver.
Ik kan weer niet doorschakelen vanuit mijn telefoon.
Het probleem lijkt te ontstaan als ik de doorschakeling probeer op te heffen.
Het pad is, (Android 10):
>Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
Zo gauw ik Stem "intoets", verdwijnt het “doorschakel-telefoon-symbooltje” op de telefoon
en staat er bij
Altijd doorschakelen, Indien bezet, Indien onbeantwoord, Indien niet bereikbaar: UIT !
Het probleem ontstaat op dat moment, of het probleem is er al,
maar de telefoon constateert het pas als ik Stem intoets.
Overigens blijft de telefoon dan nog steeds doorgeschakeld,
maar ik zie de status daarvan niet meer.
De doorschakeling moet ik dan via de website opheffen,
erg omslachtig steeds.
Als ik dan opnieuw wil doorschakelen via het eerder genoemde pad op de telefoon,
krijg ik weer de melding: Onverwachte reactie van het netwerk.
….. Geen reactie meer.
Het is me niet duidelijk of ik nu verder moet met dit forum,
of dat ik de klantenservice moet bellen met de vraag of de technische dienst naar dit probleem wil kijken.
Hi
Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.
Hi
Ik heb overlegd met onze specialisten en nogmaals die aanpassing doorgevoerd. Zou je ook opnieuw doorschakeling kunnen activeren?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Het zou op deze manier goed moeten gaan, zo niet dan maak ik een case voor je aan en wordt er een onderzoek gestart. Ik hoor graag van je!
Het werkt nu weer met de MMI codes,
MAAR…. het werkt ook weer met: >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
dus of het definitief opgelost is, ik betwijfel het.
We zien wel weer hoe lang het goed blijft.
Ik zit nu 15 bij T-Mobile, het is 15 jaar goed geweest, dus het moet kunnen.
Wel weet ik dat, mocht ik een foutmelding krijgen met de doorschakeling via de telefoon, dan krijg ik die foutmelding ook met MMI codes, dat heb ik in het verleden al uitgetest.
Het werkt weer even voor zo lang als het duurt
en ik meld me wel weer als het fout gaat.
Omdat de fout naar mijn idee optreedt als ik de doorstelling via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem annuleer,
zal ik hem voor de veiligheid annuleren met de MMI code. ##21# is gemakkelijk te onthouden en niet zo veel meer werk dan annuleren via de telefoon.
Ik probeer dus doorschakelen via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
en annuleren via ##21#
Misschien kan ik hiermee de fout voorkomen.
Hi
Het is inderdaad de bedoeling wijzigingen door te voeren via de MMI codes. Dat werkt het beste in combinatie met de wijziging die ik via ons systeem heb doorgevoerd. Ik hoop dat het nu wel goed gaat, mocht er weer iets zijn dan kun je altijd hier terecht en dan doe ik er alles aan om je verder te helpen.
Het is weer zo ver
Ik heb de MMI codes gebruikt voor doorschakelen en annuleren.
Maar helaas vandaag weer de foutmelding: Gesprek doorschakelen, verbindingsprobeem of ongeldige MMI code (0)
Nog even gecontroleerd via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem …. Foutmelding: Fout met oproepinstellingen, onverwachte reactie van het netwerk.
Ik ben weer terug bij af en heb de doorschakeling moeten annuleren via de site.
Ben bang dat het tijd wordt voor de technische dienst.
Hi
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen.
Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Ik heb hetzelfde probleem,
Als ik **21*<nummer># wil gebruiken om mijn gesprekken door te schakelen krijg ik de error
‘Connection problem or invalid MMI code.’
Hi
Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd!
Hoi doorschakelen doet het weer niet, kunt u dat voor mij aanpassen aub ?
groeten Rekshan
Hi Rekshan,
Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
hi
Hi, zal iemand mij vandaag helpen ?
Hi
Na de wijziging die ik had doorgevoerd gaf je het volgende aan:
Ik heb geprobeerd en hij deed goed, daarna ik heb visual voicemail geactiveerd en nu de doorschakelen doet het weer niet…
Welke foutmelding ontvang je op dit moment? Het activeren van Visual Voicemail zou niet direct effect horen te hebben op het doorschakelen. Kun je de doorschakelingen anders weer even verwijderen en opnieuw instellen? We kunnen de wijziging ook nog een keer doorvoeren, maar het is denk ik handiger om proberen te achterhalen waarom het erna goed gaat en daarna niet meer.
We horen het graag!
Ik kreeg geen foutmeldingen, ik kan gewoon geen aanschakelen, graag de wijzigingen nog mals aanpassen. Volgens mij get haar verkeerd na actievering van visual voicemail
groeten Rekshan
Hi Rekshan,
Ik heb de aanpassing nogmaals doorgevoerd, dus nu zou het moeten lukken. Keep us posted!
Net geprobeerd het doet niet
Hi
In ons systeem staat de wijziging goed doorgevoerd. Zou je nogmaals doorschakeling kunnen activeren op deze manier? Ik ben benieuwd of het lukt.
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Mocht dit niet werken kun je dan aangeven welk toestel je hebt en voorbeeld geven van datum en tijdstip waarop je dit hebt proberen te activeren? Dan kan ik dit laten onderzoeken door onze specialisten.
Hi
De doorschakelen doet het wel, maar niet helemaal. Ik wil naar mijn eigen nummer doorschakelen zodat als iemand belt, hij kreeg voicemail gelijk, maar het lukt niet ik kreeg en foutmelding, naar ale andere nummers kan ik wel doorschakelen..
Hi
Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we het samen kunnen oplossen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.