Skip to main content
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Graag een oplossing.

Helaas heb ik ook hetzelfde issue, enkel het verwijderen van een doorschakeling werkt ##002#

Ik zou deze graag bij gehoor **61*telefoonnummer# aanzetten. Maar dat werkt niet, ook alle andere opties getest om het aan of uit te zetten, krijg dan dezelfde error:

“oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code (0)”.

Telefoon opnieuw opstarten werkt niet.
Doorschakeling heeft in het verleden altijd goed gewerkt.

@Hajar zou je mij hier ook mee kunnen helpen?


Ook bij mij werkt doorschakelen niet zelfde foutmelding ongeldige opdracht etc.

Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling.


Helaas nog steeds dezelfde foutmelding.

Doorschakelen niet mogelijk.

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code (0)


Hi @hacroo 

Het is inderdaad de bedoeling wijzigingen door te voeren via de MMI codes. Dat werkt het beste in combinatie met de wijziging die ik via ons systeem heb doorgevoerd. Ik hoop dat het nu wel goed gaat, mocht er weer iets zijn dan kun je altijd hier terecht en dan doe ik er alles aan om je verder te helpen. 


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig…..

RE: Helaas merk ik er nog helemaal niks van. Kan nog steeds niet doorschakelen met MMI codes. Ik moet me maar behelpen met doorschakelen via My T-Mobile, waarbij ik aan de telefoon niet kan zien of hij nou staat doorgeschakeld of niet :disappointed_relieved: .

Ik wacht maar geduldig af dan.

 

 


@Evy 

Wij (CNC grondstoffen bv, Milsbeek/Moerdijk) zijn sinds vorige week overgestapt naar tmobile en ondervinden ook het probleem dat we niet kunnen door schakelen. 

vooral in de weekeinden is dit zeer vervelend ivm storingsdiensten. 

Wij krijgen ook de mmi melding

Zou je voor ons ook eens willen kijken, om eerder genoemde wijzigen door te voeren. 

Alvast bedankt.

Ik heb ook een prive bericht gestuurd met het telefoon nr erin.

Groeten jeffrey


Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 


Hi @hacroo 

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit verder onderzoeken. Ergens in ons systeem gaat het mis en dat moet onderzocht worden. Excuses voor het ongemak! Als ik in de tussentijd wat hoor dan zal ik het je laten weten. 

En ja hoor, daar ben ik weer!

Het is een week goed gegaan. Verschillende malen doorgeschakeld en doorschakeling opgeheven met MMI code.

Maar nu is het weer zo ver: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Voor de rest kan ik zeggen: zie bovenstaande meldingen. :disappointed:


Hi,



Ik heb voor jou ook een wijziging gedaan. Kun je het nogmaals proberen en laten weten of het nu wel werkt?

Hi @pbeumer2001 

En als je opnieuw deze codes invoert?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
 


Ik weet niet waar jullie die technisch specialisten vandaan halen maar 7 tot 14 werkdagen vindt ik belachelijk ik kan een beetje 's nachts klanten te woord staan om dat mijn telefoon niet doorgeschakeld kan worden naar een collega.

Werkt voor mij ook niet meer, moet via my t-mobile maar ik wil doorschakelen op mijn telefoon kunnen doen met *21 en uitschakelen met #21# dus repareer dit SVP!!!


Hoi,



ik heb sinds vandaag problemen met het doorschakelen van mijn prive nummer naar

mijn zakelijke.

Doorschakeling stond aan en mensen die mij belden kregen mij niet te pakken. Verbinding werd gelijk verbroken terwijl mijn telefoon wel bereikbaar was(degene naar waar ik het naar doorgeschakeld had)

ik heb doorschakelen toen met moeite opgeheven en was weer bereikbaar maar nu kan ik niet doorschakelen.

Kunnen jullie hiernaar kijken?

Hi @hacroo,

Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost! 


Hi @hacroo,

Ik heb zojuist de welbekende wijziging weer doorgevoerd, dus kun je het nu weer proberen? Hopelijk is het ook nu weer gelijk opgelost! 

RE

Helaas nog steeds dezelfde foutmelding: “Onverwachte reactie van het netwerk”, (ook nadat ik de telefoon voor de zekerheid opnieuw heb opgestart). De telefoon ziet ook de status niet bij bezet, onbeantwoord, niet bereikbaar. Ik heb dit 8 maanden geleden ook gehad, toen een andere simkaart genomen, getest in een andere smartphone (Windows), maar het probleem bleef. Het zit zeker bij T-Mobile, want Hajar heeft het probleem toen weten op te lossen en het doorschakelen heeft de laatste 8 maanden weer perfect gewerkt. (Voor de duidelijkheid: via My T-Mobile kan ik de doorschakeling nog wel maken, maar dan “zie” ik hem niet op de telefoon, alsof die communicatie geblokkeerd is).


Top dat het weer werkt en graag gedaan!

Hi @hacroo 

Dit is een groot onderzoek voor meerdere klanten die dit ervaren dus het duurt inderdaad nog wel even voor het is opgelost. Ik heb dit moment nog geen update, maar zodra ik die heb zal ik het delen. 


Hi @Neilojram Bedankt voor het melden! Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en oplossen!



@ND89 Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan maak ik voor jou ook een case aan!

Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? 


Dank je @Gioia het werkt nu!!

Hi @Vvl2 

Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met alle informatie. Ik heb voor beide nummers een wijziging doorgevoerd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig. Ik heb zojuist doorgekregen dat ik nu terwijl het onderzoek loopt geen wijziging mag doorvoeren dus we zullen moeten wachten tot het is opgelost. Excuses voor het ongemak! Zodra ik een update heb, zal ik het delen!


Mmi code


Hi Susanne,



Ik heb gereageerd op je privébericht. 😊

Reageer