Skip to main content
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Graag een oplossing.

Mmi code


Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? 


Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 


Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Goedemorgen @Hajar 

Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd. 


Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 


Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Hallo Hajar,

Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten. 

Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen. 

Mvg. 

Rizwaan


Hi @pbeumer2001 

En als je opnieuw deze codes invoert?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
 


Helaas,

 

Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...


Hi @pbeumer2001 

Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?


Hallo,

 

ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd. 

 

Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.


Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?


Hier hetzelfde probleem helaas, al 3 weken aan het proberen, blijft dezelfde melding geven.


De vraag die ik stelde heeft betrekking op een ander T Mobile nummer dat ik in gebruik heb. 


Hi @hacroo 

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit verder onderzoeken. Ergens in ons systeem gaat het mis en dat moet onderzocht worden. Excuses voor het ongemak! Als ik in de tussentijd wat hoor dan zal ik het je laten weten. 

En ja hoor, daar ben ik weer!

Het is een week goed gegaan. Verschillende malen doorgeschakeld en doorschakeling opgeheven met MMI code.

Maar nu is het weer zo ver: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Voor de rest kan ik zeggen: zie bovenstaande meldingen. :disappointed:


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig. Ik heb zojuist doorgekregen dat ik nu terwijl het onderzoek loopt geen wijziging mag doorvoeren dus we zullen moeten wachten tot het is opgelost. Excuses voor het ongemak! Zodra ik een update heb, zal ik het delen!


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig…..

RE: Helaas merk ik er nog helemaal niks van. Kan nog steeds niet doorschakelen met MMI codes. Ik moet me maar behelpen met doorschakelen via My T-Mobile, waarbij ik aan de telefoon niet kan zien of hij nou staat doorgeschakeld of niet :disappointed_relieved: .

Ik wacht maar geduldig af dan.

 

 


Hi @hacroo 

Dit is een groot onderzoek voor meerdere klanten die dit ervaren dus het duurt inderdaad nog wel even voor het is opgelost. Ik heb dit moment nog geen update, maar zodra ik die heb zal ik het delen. 


Goedendag, kunnen jullie ook voor mij  het doorschakelen fixen. Wil doorschakelen bij geen gehoor maar op de site kan alleen Altijd doorschakelen en de betreffende mmi werkt niet.


@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

@rheuver Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd als je opnieuw probeert door te schakelen dan zou het moeten werken.


Sinds kort heb ik ook hetzelfde probleem met dezelfde melding.

Ik zou het doorschakelen graag weer kunnen gebruiken!


Hi @Nicso 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!


Sorry, maar het werkt nog steeds niet.

 

Gesprek doorschakelen

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (0)


Hoi @hacroo,

Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!

Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!


@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

RE

Het is inderdaad 11 maanden goed gegaan. Maar helaas, met ingang van vanmiddag kan ik weer niet doorschakelen. Zelfde situatie als een jaar geleden. Jullie zullen de oplossing van toen vast wel gearchiveerd hebben. Het zou fijn zijn als jullie hem weer toepasten. Kan ik er weer 11 maanden tegenaan. Ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.


Hi @hacroo 

Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw je toestel kunnen opstarten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoop dat dit de oplossing is en anders zet ik het door naar de technische specialisten. Ik hoor graag van je!


Reageer