Skip to main content
Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


Toon eerste reactie

152 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 16 juli 2019
Aaah super! Fijn dat het weer goed werkt. Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren, trek dan gelijk aan de bel!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juli 2019
Helaas werkt het voor mij nog steeds helemaal niet... Is het probleem echt helemaal opgelost??

Ik heb al 2 keer mijn telefoon helemaal uitgezet, heb alle doorschakelcodes geprobeerd, naar verschillende telefoonnummers doorschakelen, krijg steeds weer dezelfde melding over ongeldige MMI code. Dat terwijl deze telefoon de hele tijd doorgeschakeld heeft gestaan, ik wilde alleen het doorschakelen naar een ander nummer veranderen.
Zou graag zeer snel een oplossing hebben. Bedankt alvast.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 juli 2019
Hi msnep,

Ik heb weer een wijziging doorgevoerd. kun je het nogmaals proberen? Graag ook even je toestel opnieuw starten. Ben heel benieuwd of het lukt!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juli 2019
Ook ik zou graag willen doorschakelen maar krijg steeds de melding "oproep doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code"

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 juli 2019
Hi,

Ik heb voor jou ook een wijziging gedaan. Kun je het nogmaals proberen en laten weten of het nu wel werkt?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juli 2019
Deze werkt. Graag ook voor mijn nummer 06[nummer verwijderd door moderator]

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 juli 2019
Hi John,

Ik heb voor dat nummer dezelfde wijziging doorgevoerd. Werkt het weer? Ik heb ook je gebruikersnaam aangepast, want anders is je mobiele nummer zichtbaar voor iedereen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2019
Hier het zelfde probleem. Drie jaar zonder problemen direct kunnen doorschakelen naar mijn andere mobiele telefoon (**21*mob nr#). Sinds gisteren is de doorschakeling plotseling verwijderd en kan ik hem niet meer opnieuw doorschakelen. krijg dan de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe kan ik dit snel mogelijk oplossen?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 2 augustus 2019
Hi @BRKre ,

Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2019
Ik heb hetzelfde probleem met (**21*mob nr#). Krijg ook de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe is dit op te oplossen?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 augustus 2019
Hi Koen,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2019
Ik heb hetzelfde problem. Kunnen jullie mij verder helpen.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 augustus 2019
Bij mij lukt het ook niet. Alles geprobeerd.
Krijg een venstertje met:
Kan gegevens niet lezen
Onverwachte reactie van het netwerk.

Wat kan ik doen?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 augustus 2019
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 augustus 2019
Hajar schreef:
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!

Hoe kan ik dat doen?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 augustus 2019
Hi Susanne,

Ik heb gereageerd op je privébericht. 😊

  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 19 augustus 2019
Beste Hajar,
Hier hetzelfde probleem als iedereen in deze topic.
Ik heb je een prive bericht gestuurd!
Grt,
Roy

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 augustus 2019
Hi Funnos,

Ik heb voor jou de zelfde wijziging doorgevoerd. Kun je laten weten of het daarmee is opgelost? Ik hoor graag van je!

  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 20 augustus 2019
Hi Hajar,

Dank voor je actie!
De fout van de MMi melding is verdwenen en kan de doorschakeling is (de)activeren. Alleen kan ik de doorschakeling van bezet, niet beantwoord en bereikbaar niet meer afzonderlijk uitzetten. Dus kan alleen doorschakelen 'altijd' aan en uitzetten.

Zie bijlage voor foutmelding. Alle ** en ## combinaties ook al geprobeerd. Hopelijk kan dit ook snel opgelost worden ;-)


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 augustus 2019
Hi @Funnos

Ik zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt en het heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan het nu verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 september 2019
Dag Hajar, wil je voor mij ook de wijziging doorvoeren? Doorschakelen werkt niet...krijg ook melding van ongeldige MMI code.
Gr

Gioia van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator | Mobiel
  • 143 reacties
  • 5 september 2019
Hoi @Femvir,

Uiteraard! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd, wil je jouw toestel even uit- en aanzetten? Ik ben benieuwd of het wijzigen van de doorschakeling dan wel werkt. Houd je mij even op de hoogte?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 september 2019
Dank je @Gioia het werkt nu!!

Mitch van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 360 reacties
  • 7 september 2019
Hoi @Femvir,

Fijn dat het weer werk en namens Gioia geen dank en graag gedaan!

  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 25 september 2019
Hoi,

ik heb sinds vandaag problemen met het doorschakelen van mijn prive nummer naar
mijn zakelijke.
Doorschakeling stond aan en mensen die mij belden kregen mij niet te pakken. Verbinding werd gelijk verbroken terwijl mijn telefoon wel bereikbaar was(degene naar waar ik het naar doorgeschakeld had)
ik heb doorschakelen toen met moeite opgeheven en was weer bereikbaar maar nu kan ik niet doorschakelen.
Kunnen jullie hiernaar kijken?

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen