Graag een oplossing.
Ik heb met mijn zakelijke nummer hetzelfde probleem.
Kan dit opgelost worden?
Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en heb een dual sim met 2 06 nummers. Dezelfde foutmelding bij beide nummers. Kunnen jullie mij helpen?
Hi
Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.
We gaan sowieso een oplossing voor je vinden!
Alle doorschakelingen verwijderen kun je doen door ##002# in te toetsen. Naar ik begrijp, lukt dit jou echter niet. Krijg je een bepaalde foutmelding als je dit probeert, wat gebeurt er precies? Laat het mij maar weten, want dan kan ik het voor je gaan doorzetten!
Uitzetten via het menu in instellingen geeft geen mogelijkheid, maar blijft 'denken'. Via de codes ##21# en ##002# geeft de foutmelding zoals te zien op screenshot in bijlage.
Software is up to date (13.1.2) sim-kaart in andere telefoon gestopt om op te heffen maar allemaal geen effect.
Zeer frustrerend omdat ik nu al dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon direct, dus elke hulp is welkom.
Bedankt.
Hoop dat het snel is opgelost, is erg lastig.
Dankje voor jullie meldingen. Ik heb voor jullie allebei meteen een case aangemaakt en deze doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij kunnen dit snel op gaan pakken zodat jullie zo spoedig mogelijk weer doorschakelingen kunnen activeren. Mocht je in de komende dagen gebeld worden door een anoniem nummer, dan kan het één van mijn IT-collega's zijn!
Hi Rekshan,
Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Ik heb hier nog geen update over, maar ik heb wel direct een case voor je aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 tot 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Hi
Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen
Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Helaas heb ik ook hetzelfde issue, enkel het verwijderen van een doorschakeling werkt ##002#
Ik zou deze graag bij gehoor **61*telefoonnummer# aanzetten. Maar dat werkt niet, ook alle andere opties getest om het aan of uit te zetten, krijg dan dezelfde error:
“oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code (0)”.
Telefoon opnieuw opstarten werkt niet.
Doorschakeling heeft in het verleden altijd goed gewerkt.
Hi
Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd!
Hi
Kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.
Normaal laat ik mijn oproepen vaak doorverbinden naar voicemail. Via de optie altijd doorschakelen.
Ik krijg sindskort dezelfde foutmelding als in de titel van deze thread beschreven.
Kan iemand dit ook bij mij verhelpen?
hi
Daar gaan we weer. Inmiddels 8 maanden verder. Doorschakelen via de telefoon, Nokia, Android, heeft 8 maanden perfect gewerkt, maar helaas is het nu weer mis. Hetzelfde verhaal als 8 maanden geleden. Doorschakelen vanuit de telefoon niet mogelijk: “onverwachte reactie van het netwerk”.
Hi hacroo,
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Misschien moeten jullie nogmaals "de wijziging” doorvoeren.
Ik hoop snel van jullie te horen en verwacht dat het probleem weer wordt opgelost.
Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?
Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.
Net geprobeerd het doet niet
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart aangevraagd en deze geactiveerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. Geldt ook voor de voicemail.
Het ligt niet aan het toestel, niet aan de simkaart, het probleem zit bij T-Mobile.
De smartphone geeft verbindingsproblemen als het om doorschakelen gaat.
Ten overvloede nogmaals: via de site lukt het wel.
Over een maand moet ik mijn contract verlengen.
Kan een punt van twijfel worden.
Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen!

Hoi
ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.
Kun je nog eens kijken? Dank je!
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Hallo Hajar,
Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten.
Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen.
Mvg.
Rizwaan
Hi
Ik zie dat de wijziging die ik doorvoer steeds wordt verwijderd als je opnieuw probeert door te schakelen. Ik heb nu de wijziging opnieuw doorgevoerd dus je kan het nogmaals proberen. Als het is gelukt en je daarna weer een nieuwe doorschakeling doorvoert kun je dan laten weten welke stappen je precies onderneemt dan kan ik dit doorzetten naar onze specialisten. Graag ook exacte datum en tijdstip erbij vermelden als dat mogelijk is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.