Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Graag een oplossing.
Graag een oplossing.
Bladzijde 7 / 7
Hi hacroo,
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Omdat de fout naar mijn idee optreedt als ik de doorstelling via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem annuleer,
zal ik hem voor de veiligheid annuleren met de MMI code. ##21# is gemakkelijk te onthouden en niet zo veel meer werk dan annuleren via de telefoon.
Ik probeer dus doorschakelen via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
en annuleren via ##21#
Misschien kan ik hiermee de fout voorkomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.