Skip to main content
Beantwoord

Multisim horloge buitenland werkt niet

• 28 juli 2024
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kom er net in Italië achter dat de multisim in feite niet werkt buiten Nederland. Voor zowel bellen als data moet je telefoon in de buurt zijn. Dus niet lekker onbezorgd even de zee in. 
Wat belachelijk! Gaat hier binnenkort iets aan veranderen Oidido? Ik lees dat kpn dat wel gewoon kan, iemand ervaring?

Beste antwoord door eric

Bij Kpn kan dit wel, bij Vodafone en Odido nog niet.

Er is nog geen zicht op wanneer multisim voor Odido aabonnementen met roaming gaan werken. 

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9016 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2024

Bij Kpn kan dit wel, bij Vodafone en Odido nog niet.

Er is nog geen zicht op wanneer multisim voor Odido aabonnementen met roaming gaan werken. 

• Auteur
  • 1 reactie
  • 29 juli 2024

Ik hoop snel want in januari loopt m’n contract af. En ik vind het zonder roaming maar een halve oplossing. 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 29 juli 2024

HI! 

Kun jij me DM-en?

ghostriderNL
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 29 juli 2024

Wow wat raar! Dingen stapelen zich wel op bij odido. Vraag me af of ik ga verlengen over een paar weken.

Overigens ik was meermalen in de winkel. Dit wisten ze niet, toen ik mijn reden opgaven dat ik multisim wilde. 

Maarja geeft niet want zowel de klantenservice meermaals als in de winkel meer als lukte het niet om nultisim voor mij te activeren gezien de optie verdwenen is.

Klinkt nogal amateuristisch allemaal. 

• 1 reactie
  • 14 januari 2025

Balen, ik heb dut ook juist voor buitenland aangeschaft.

Iemand ervaring of dit bij knop wel goed werkt?

Of op korte termijn nog beschikbaar komt bij odido?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@SmartSmartSmart, van harte welkom op onze Community! Op dit moment is het niet mogelijk om onze Multisim in het buitenland te gebruiken, sorry! Of en wanneer dit mogelijk zal zijn, durf ik ook niet te zeggen. Excuus dat ik geen ander antwoord voor je heb. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen