Skip to main content
Beantwoord

mobiel internet


Hoihoi, ik heb de hele dag al last van slecht internet, heel haperig of soms geen internet. Zou dit snel opgelost kunnen worden? Meerdere mensen die ik ken hebben het zelfde probleem. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@jolievernooij, van harte welkom op onze community! Er waren inderdaad wat problemen met ons mobiele netwerk. De laatste update is: inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen hiervan op de hoogte in dit topic: 

 

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9442 reacties
  • 26 juni 2025

Hoi ​@jolievernooij ,

Er was gisteren inderdaad een verstoring maar dat is aan het einde van de middag opgelost. 


  • is een King Poster
  • 81 reacties
  • 26 juni 2025
eric schreef:

Hoi ​@jolievernooij ,

Er was gisteren inderdaad een verstoring maar dat is aan het einde van de middag opgelost. 

Wat je zegt klopt (weer eens) niet helemaal. Odido heeft zelf via onder andere nu.nl aangegeven dat er nog een "klein deel" klanten is waarvoor de storing niet is opgelost 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4495 reacties
  • Antwoord
  • 27 juni 2025

Hoi ​@jolievernooij, van harte welkom op onze community! Er waren inderdaad wat problemen met ons mobiele netwerk. De laatste update is: inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen hiervan op de hoogte in dit topic: 

 


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 27 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@jolievernooij, van harte welkom op onze community! Er waren inderdaad wat problemen met ons mobiele netwerk. De laatste update is: inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen hiervan op de hoogte in dit topic: 

 

Hallo Pharwin, helaas zie ik hier geen enkele update over het niet werkende VoWiFi. Hoe staat het hiermee? Zoals je kunt zien zijn er diverse gebruikers die nog steeds geen VoWiFi hebben.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@P-Rock, we zijn hier absoluut nog mee bezig. Ik heb zojuist ook in het andere topic gereageerd waar er veel vraag naar is. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je weten.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen