Hoihoi, ik heb de hele dag al last van slecht internet, heel haperig of soms geen internet. Zou dit snel opgelost kunnen worden? Meerdere mensen die ik ken hebben het zelfde probleem.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi @jolievernooij, van harte welkom op onze community! Er waren inderdaad wat problemen met ons mobiele netwerk. De laatste update is: inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen hiervan op de hoogte in dit topic:
Er was gisteren inderdaad een verstoring maar dat is aan het einde van de middag opgelost.
Wat je zegt klopt (weer eens) niet helemaal. Odido heeft zelf via onder andere nu.nl aangegeven dat er nog een "klein deel" klanten is waarvoor de storing niet is opgelost
Hoi @jolievernooij, van harte welkom op onze community! Er waren inderdaad wat problemen met ons mobiele netwerk. De laatste update is: inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen hiervan op de hoogte in dit topic:
Hallo Pharwin, helaas zie ik hier geen enkele update over het niet werkende VoWiFi. Hoe staat het hiermee? Zoals je kunt zien zijn er diverse gebruikers die nog steeds geen VoWiFi hebben.
Goedemorgen @P-Rock, we zijn hier absoluut nog mee bezig. Ik heb zojuist ook in het andere topic gereageerd waar er veel vraag naar is. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je weten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.