Skip to main content

Bagger

  • 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Jullie hadden vandaag (weer eens) een storing. Vervolgens predik je al uren op jullie sites dat dit verholpen zou zijn en als dit niet zo is, jij je modem gedurende 10 seconden uit moet schakelen en dan opnieuw opstarten

 Dit heeft onze complete buurt al tig keer gedaan en nog niks. Telefonisch niet meer bereikbaar en als je een klacht wil melden moet dit via odido communiti. Ik maar wet eens een account aangemaakt, want die hebben we nog maar zo weinig in de huidige tijd (binnenkort waarschijnlijk om je eigen schijthuis te kunnen bezoeken) en wat kan je ermee, niks, nada, noppes. Ik kan zien dat er iemand ,6 jaar geleden een klacht heeft ingediend alsof dat de laatste was die jullie hadden. Als je een fout maakt kom er gewoon voor uit en ga geen fabeltjes vertelen. Vooral zo doorgaan prutsers, kan niet wachten tot mijn contract ten einde loopt. 

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Een klacht melden hier? Dit is een klant helpt klant forum.  Je praat met andere klanten over de Odido producten.  Als iets niet goed werkt kunnen andere klanten wellicht helpen met tips en truuks. Moderators van Odido lezen ook mee en kunnen in systemen kijken (wat andere klanten natuurlijk niet kunnen).

Wat betreft de storing met vast internet is deze inderdaad opgelost. Restarten is zeker een goed idee en als dat niet werkt zou je morgen ook een individueel probleem kunnen melden. Dan doen ze bijvoorbeeld een lijnmeeting.

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 17 juni 2025

Een klacht melden hier? Dit is een klant helpt klant forum.  Je praat met andere klanten over de Odido producten.  Als iets niet goed werkt kunnen andere klanten wellicht helpen met tips en truuks. Moderators van Odido lezen ook mee en kunnen in systemen kijken (wat andere klanten natuurlijk niet kunnen).

Wat betreft de storing met vast internet is deze inderdaad opgelost. Restarten is zeker een goed idee en als dat niet werkt zou je morgen ook een individueel probleem kunnen melden. Dan doen ze bijvoorbeeld een lijnmeeting.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen