Skip to main content
Idee in onderzoek

Oude topics

• 11 november 2024
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken
  • Wiewie1604

Voor ik een topic aanmaak kijk ik altijd of er al iets is geschreven.

Wat ik dan vaak tegen kom zijn berichten van 3 jaar of langer geleden. Soms zijn de berichten zelfs 7 of 8 jaar oud …. ik vraag mij af waar dit goed voor is. Het onderwerp is, voor zover ik heb gezien, altijd al lang achter haalt of gewoon niet meer van toepassing. Een storing van die tijd is ècht niet relevant meer noch interessant.

Het zien van zoveel probleem berichten is voor de klant niet motiverend en geeft zeker geen positief beeld. Het lijkt mij dat een bedrijf niet op negatieve publiciteit zit te wachten. 

Uitgelichte reactie

3 juli 2025

Hoi ​@Wiewie1604, sorry voor de veel te late reactie vanuit onze kant: als bepaalde ideeën minder dan 3 stemmen hebben, komen ze niet echt meer naar voren en moeten we er handmatig op zoeken. Ik zal ervoor zorgen dat ik dit wat vaker doe! 

Wat betreft jouw feedback: helemaal mee eens als het gaat om het sentiment en het negatieve beeld. Dat gezegd hebbende, ben ik iemand die altijd transparant wil zijn en dat etaleren we ook met het hele team. Bovendien ben ik van mening dat wanneer je een topic of reacties gaat verwijderen, dit afbreuk doet aan de engagement op je community, juist omdat je oudere reacties soms nodig hebt om een bepaalde context te kunnen schetsen. 

Ik ga hiermee aan de slag en gooi de feedback volgende week donderdag in de groep zodat we het en plein public bespreekbaar maken. Thanks! 

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 3 juli 2025

Hoi ​@Wiewie1604, sorry voor de veel te late reactie vanuit onze kant: als bepaalde ideeën minder dan 3 stemmen hebben, komen ze niet echt meer naar voren en moeten we er handmatig op zoeken. Ik zal ervoor zorgen dat ik dit wat vaker doe! 

Wat betreft jouw feedback: helemaal mee eens als het gaat om het sentiment en het negatieve beeld. Dat gezegd hebbende, ben ik iemand die altijd transparant wil zijn en dat etaleren we ook met het hele team. Bovendien ben ik van mening dat wanneer je een topic of reacties gaat verwijderen, dit afbreuk doet aan de engagement op je community, juist omdat je oudere reacties soms nodig hebt om een bepaalde context te kunnen schetsen. 

Ik ga hiermee aan de slag en gooi de feedback volgende week donderdag in de groep zodat we het en plein public bespreekbaar maken. Thanks! 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 3 juli 2025
NieuwIdee in onderzoek

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen