Skip to main content
Nieuw

informatie over internet veiligheid en toelichting

• 30 juni 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken
  • Deze

• is een Master Poster
  • 23 reacties

Vraag aan de meer ervaren gebruikers / moderators.

Graag wil ik een topic starten over internet veiligheid en mogelijke malware die mensen binnen kunnen halen.

Niet om mensen bang te maken, maar om ze te informeren over de gevaren die het internet gebruik met zich mee kunnen brengen.

Is het toegestaan om uit te leggen in een topic hoe verschillende soorten malware te werk gaan zodat mensen zich hier tegen kunnen gaan wapenen?

1 reactie

• is een King Poster
  • 26 reacties
  • 1 juli 2025
Deze schreef:

Vraag aan de meer ervaren gebruikers / moderators.

Graag wil ik een topic starten over internet veiligheid en mogelijke malware die mensen binnen kunnen halen.

Niet om mensen bang te maken, maar om ze te informeren over de gevaren die het internet gebruik met zich mee kunnen brengen.

Is het toegestaan om uit te leggen in een topic hoe verschillende soorten malware te werk gaan zodat mensen zich hier tegen kunnen gaan wapenen?

Ik denk dat je dit soort zaken beter laat voor wat het is, het kan zomaar verkeerd gebruikt worden of verkeerd geïnterpreteerd worden. Internet kan heel veilig zijn, het gaat vaak fout daar waar mensen hun eigen verantwoording niet nemen ( uitzonderingen daargelaten ) . 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen