Odido TV-app via internetverbinding van derden


Omdat het erg vervelend is als je geen internet en tv meer hebt bij een storing (en helaas komt dat nogal eens langdurig voor) Is het nog vervelender dat de tv-app niet werkt bij een internetverbinding met derden. De tv-app zegt dan dat je klantnummer en pin combinatie ongeldig is hetgeen natuurlijk niet zo is. Ik heb hier een alternatieve verbindingsmogelijkheid via 4g maar die werkt blijkbaar niet samen met de tv-app en dat is erg jammer.

Hallo @Zandbeest 

De Odido tv app is een vervanging voor het tv kastje en zal alleen werken op een Odido aansluiting. Wel kun je gebruik maken van de Odido Online tv app.


Dag @Waqqas,

Dat snap ik dat dat nu zo is ik probeer alleen aan te geven dat dat een verbetering zou zijn in de dienstverlening zeker als er storingen zijn zoals bij mij de afgelopen twee dagen. Jouw antwoord is dan ook duidelijk dat gaat dus niet gebeuren. Helaas...


NieuwNiet mogelijk

Dag @Waqqas,

Dat snap ik dat dat nu zo is ik probeer alleen aan te geven dat dat een verbetering zou zijn in de dienstverlening zeker als er storingen zijn zoals bij mij de afgelopen twee dagen. Jouw antwoord is dan ook duidelijk dat gaat dus niet gebeuren. Helaas...

Er is een alternatief voor handen en dat is de Odido Online TV app. Die app kun je gebruiken tijdens verbindingsproblemen.