Ik weet dat er vaker een topic over dit onderwerp is geweest maar wil T-mobile dit toch nogmaals onder de aandacht brengen. Alleen T-mobile heeft Zwitserland niet in de bundel zitten. De overige providers wel. De prijzen van Travel en Surf zijn exorbitant hoog en daarmee niet een reële oplossing om toch in Zwitserland te kunnen bellen/internetten. Ook is het abonnement van T-mobile niet goedkoper dan andere providers en kan dus niet als argument dienen voor het excluderen van Zwitserland. Wij hebben thuis 4 T-mobile abonnementen en daarom wil ik T-mobile erop attenderen dat bij de verlenging van het abonnement dit voor ons een belangrijke rol zal spelen (lees overstap naar provider die wèl gewoon Zwitserland aanbiedt). Het is tijd om dit gewoon eens te gaan aanpakken T-mobile en niet te verschuilen in argumenten die geen hout snijden!
Beantwoord
Datagebruik in Zwitserland
Beste antwoord door eric
De travel & Surf bundel voor Zwitserland is de laagst geprijsde bundel (zone 1). Om dat nu exorbitant hoog te noemen… We zijn natuurlijk wel verwent dat met roam like home, en de bundels in Nederland het allemaal bijna niks kost, maar Zwitserland zit nu eenmaal niet in de EU en het is zo ie zo een heel duur vakantieland, dus meestal rijdt ik er alleen maar heel snel doorheen. Dus liever de bundel voor NL + EU zo laag mogelijk beprijsd houden en dan voor die ene keer dat iemand het nodig heeft in Zwitserland een bundel kopen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.