Skip to main content

Ik kan Odido's contract nu al drie maanden niet weigeren Telefoonnummer: XXXX. Vertel me de status van het contract: is het gesloten of niet gesloten? contracteren via een bot verspilt alleen maar mijn tijd en geld
Vanwege het verdomd uitstekende dubbele authenticatiesysteem kan ik ook niet in de Odido-applicatie en de website komen, alleen maar omdat je belooft de code binnen een paar seconden te verzenden, maar ik wacht al een paar dagen, en er komt niets op mijn telefoon.
Bedankt voor uw aandacht

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Ik vind het allemaal heel lang duren is al lang bekend


@Tommie van Odido Kan je meekijken of er als iets meer bekend is? Alvast bedankt! 😄


Wordt voor het weekend zeker niet opgelost ben ik bang voor 


Hey @caddy026, op dit moment staat het ticket nog open, we hebben het ticket doorgezet naar KPN NetwerkNL, het wachten is nu op hun tot ze het ticket hebben opgepakt.


Ze onder druk zetten probleem al 2 weken bekend 

 

Nu al bijna 3 weken zonder internet 


Ik krijg zeker wel een compensatie voor de ellende???? 


Hi @caddy026, ik snap helemaal dat het niet ideaal is zo zonder internet. We wachten momenteel op KPN NetwerkNL. Uiteraard krijg je een compensatie voor de periode dat je de problemen ervaart. Wel zo eerlijk natuurlijk! Zodra de problemen volledig zijn opgelost, kunnen we de compensatie voor je in orde maken.


Vandaag 3 weken zonder internet 

Is er al bekend waarneer kpn wat gaat doen ?


Guidion moet een speciale sleutel aanvragen bij KPN NetwerkNL om de wijkcentrale te openen @caddy026. Hopelijk kunnen ze het deze week nog oplossen! 


Dat is ook al ruim 2 weken bekend heeft de monteur vrijdags gelijk gemeld 


Sinds gisteren middag werkt het weer 


Fijn om te horen dat het opgelost is @caddy026! 


Ik ben benieuwd wat voor compensatie ik krijg voor 3 weken geen internet maar wel betaald


Ik zal de gehele periode voor je vergoeden @caddy026. Wat was de eerste dag dat er geen internet was? Ik heb hier in mijn systeem 23 juli staan, klopt dat? 


Goedemorgen dat klopt maar ij heb nu geen 5 g en wifi versterker doet het niet als gedaan wat in het boekje staat maar doe het niet 


5 Ghz band staat inderdaad uit en daarom werkt het wifipunt niet @caddy026, ik heb de band weer aangezet. Kan je het modem rebooten?

Dus 23-07 tot en met 13-08? 


Ja dat kan wat moet ik doen 

De datum klopt 


Het enige wat je hoeft te doen is het modem rebooten @caddy026, ik heb de instellingen al goed gezet. Misschien moet je het wifipunt opnieuw installeren.

Ook heb ik de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


Hallo ik moet ongeveer 2 keer peer dag de tv  ontvanger opnieuw opstarten geeft aan geen wifi maar op telefoon en tab wel wifi word een beetje erg moe van 


@caddy026 , ik kan mij goed voorstellen dat dit niet ideaal is! Krijg je deze melding enkel na aanzetten vanuit standby of ook tijdens het kijken zelf? Mocht het zo zijn dat je dit alleen na standby hebt, dan kan het zo zijn dat het netwerk nog ingeladen moet worden in de Mediabox voor deze optimaal gaat werken. Je kan dan de melding met geen wifi dan wegklikken na X aantal seconden en dan zou het moeten werken. Laat je weten of dit het geval is? Anders gaan we uiteraard verder op onderzoek uit!


Reageer