Skip to main content
Beantwoord

Problemen contract en problemen met authenticatie

  • 1 August 2024
  • 43 reacties
  • 278 Bekeken

Ik kan Odido's contract nu al drie maanden niet weigeren Telefoonnummer: XXXX. Vertel me de status van het contract: is het gesloten of niet gesloten? contracteren via een bot verspilt alleen maar mijn tijd en geld
Vanwege het verdomd uitstekende dubbele authenticatiesysteem kan ik ook niet in de Odido-applicatie en de website komen, alleen maar omdat je belooft de code binnen een paar seconden te verzenden, maar ik wacht al een paar dagen, en er komt niets op mijn telefoon.
Bedankt voor uw aandacht

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

43 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het enige wat je hoeft te doen is het modem rebooten @caddy026, ik heb de instellingen al goed gezet. Misschien moet je het wifipunt opnieuw installeren.

Ook heb ik de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Ja dat kan wat moet ik doen 

De datum klopt 

Reputatie 7
Badge +9

5 Ghz band staat inderdaad uit en daarom werkt het wifipunt niet @caddy026, ik heb de band weer aangezet. Kan je het modem rebooten?

Dus 23-07 tot en met 13-08? 

Goedemorgen dat klopt maar ij heb nu geen 5 g en wifi versterker doet het niet als gedaan wat in het boekje staat maar doe het niet 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zal de gehele periode voor je vergoeden @caddy026. Wat was de eerste dag dat er geen internet was? Ik heb hier in mijn systeem 23 juli staan, klopt dat? 

Ik ben benieuwd wat voor compensatie ik krijg voor 3 weken geen internet maar wel betaald

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het opgelost is @caddy026

Sinds gisteren middag werkt het weer 

Dat is ook al ruim 2 weken bekend heeft de monteur vrijdags gelijk gemeld 

Reputatie 7
Badge +9

Guidion moet een speciale sleutel aanvragen bij KPN NetwerkNL om de wijkcentrale te openen @caddy026. Hopelijk kunnen ze het deze week nog oplossen! 

Vandaag 3 weken zonder internet 

Is er al bekend waarneer kpn wat gaat doen ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @caddy026, ik snap helemaal dat het niet ideaal is zo zonder internet. We wachten momenteel op KPN NetwerkNL. Uiteraard krijg je een compensatie voor de periode dat je de problemen ervaart. Wel zo eerlijk natuurlijk! Zodra de problemen volledig zijn opgelost, kunnen we de compensatie voor je in orde maken.

Ik krijg zeker wel een compensatie voor de ellende???? 

Ze onder druk zetten probleem al 2 weken bekend 

 

Nu al bijna 3 weken zonder internet 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @caddy026, op dit moment staat het ticket nog open, we hebben het ticket doorgezet naar KPN NetwerkNL, het wachten is nu op hun tot ze het ticket hebben opgepakt.

Wordt voor het weekend zeker niet opgelost ben ik bang voor 

Reputatie 6
Badge +7

@Tommie van Odido Kan je meekijken of er als iets meer bekend is? Alvast bedankt! 😄

Ik vind het allemaal heel lang duren is al lang bekend

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @caddy026 wel zo fijn als je zo snel mogelijk weer internet kunt hebben. Excuses voor het ongemak! Zoals mijn collega aangaf, is het inmiddels al doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Indien nodig, sturen zij de netwerkbeheerder aan. Vooralsnog kunnen we dit niet inzien, ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost! 

Goedeavond 

Ik wil graag weten hoe lang het gaat duren ik zit al 2 weken zonder internet wordt ik niet vrolijk van kan wel gaan mopperen of over slapen maar dat helpt ook niet 

Reputatie 7
Badge +3

@caddy026 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik ben meteen nog een keer het systeem ingedoken om een meting te doen en zie inderdaad dat het nog niet goed gaat. Ik zie gelukkig dat er inmiddels een ticket i aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan dit verder voor je onderzoeken en oplossen.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen 

Stekkers er uit  gehad geen verbetering 

Power lamp brand groen 

Pon lamp knippert groen 

Los uit 

Lan groen 

Op modem internet teken rood 

 

@Teresa van Odido Wil jij hier nog naar kijken? 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Oleksand, klopt helemaal! 😊

@Oleksand De betaling wat je op 2 augustus naar ons had overgemaakt, is verwerkt met de openstaande factuur van de maand juni. De factuur van juli staat nu open in je account en dient nog betaald te worden. Verder zul je alleen nog 1 factuur ontvangen voor de periode 1 juli t/m 4 juli (einde abonnement), maar die zullen we voor je vergoeden! Als je een reactie kunt geven in dit topic wanneer de factuur van deze maand voor je klaarstaat, gaan we voor je aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Nou, voor zover ik het begrijp is dit dat de factuur voor juni betaald is. Het blijkt dat ik nog geen schulden heb. En ik moet nog even wachten op de factuur voor juli, laat het je weten, en dan sluit ik de zaak helemaal af contract met Odido.
Klopt alles?

Reputatie 6
Badge +7

@Oleksand De betaling wat je op 2 augustus naar ons had overgemaakt, is verwerkt met de openstaande factuur van de maand juni. De factuur van juli staat nu open in je account en dient nog betaald te worden. Verder zul je alleen nog 1 factuur ontvangen voor de periode 1 juli t/m 4 juli (einde abonnement), maar die zullen we voor je vergoeden! Als je een reactie kunt geven in dit topic wanneer de factuur van deze maand voor je klaarstaat, gaan we voor je aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer