Skip to main content

Ik kan Odido's contract nu al drie maanden niet weigeren Telefoonnummer: XXXX. Vertel me de status van het contract: is het gesloten of niet gesloten? contracteren via een bot verspilt alleen maar mijn tijd en geld
Vanwege het verdomd uitstekende dubbele authenticatiesysteem kan ik ook niet in de Odido-applicatie en de website komen, alleen maar omdat je belooft de code binnen een paar seconden te verzenden, maar ik wacht al een paar dagen, en er komt niets op mijn telefoon.
Bedankt voor uw aandacht

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

@caddy026 , ik kan mij goed voorstellen dat dit niet ideaal is! Krijg je deze melding enkel na aanzetten vanuit standby of ook tijdens het kijken zelf? Mocht het zo zijn dat je dit alleen na standby hebt, dan kan het zo zijn dat het netwerk nog ingeladen moet worden in de Mediabox voor deze optimaal gaat werken. Je kan dan de melding met geen wifi dan wegklikken na X aantal seconden en dan zou het moeten werken. Laat je weten of dit het geval is? Anders gaan we uiteraard verder op onderzoek uit!


Hallo ik moet ongeveer 2 keer peer dag de tv  ontvanger opnieuw opstarten geeft aan geen wifi maar op telefoon en tab wel wifi word een beetje erg moe van 


Het enige wat je hoeft te doen is het modem rebooten @caddy026, ik heb de instellingen al goed gezet. Misschien moet je het wifipunt opnieuw installeren.

Ook heb ik de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


Ja dat kan wat moet ik doen 

De datum klopt 


5 Ghz band staat inderdaad uit en daarom werkt het wifipunt niet @caddy026, ik heb de band weer aangezet. Kan je het modem rebooten?

Dus 23-07 tot en met 13-08? 


Goedemorgen dat klopt maar ij heb nu geen 5 g en wifi versterker doet het niet als gedaan wat in het boekje staat maar doe het niet 


Ik zal de gehele periode voor je vergoeden @caddy026. Wat was de eerste dag dat er geen internet was? Ik heb hier in mijn systeem 23 juli staan, klopt dat? 


Ik ben benieuwd wat voor compensatie ik krijg voor 3 weken geen internet maar wel betaald


Fijn om te horen dat het opgelost is @caddy026


Sinds gisteren middag werkt het weer 


Dat is ook al ruim 2 weken bekend heeft de monteur vrijdags gelijk gemeld 


Guidion moet een speciale sleutel aanvragen bij KPN NetwerkNL om de wijkcentrale te openen @caddy026. Hopelijk kunnen ze het deze week nog oplossen! 


Vandaag 3 weken zonder internet 

Is er al bekend waarneer kpn wat gaat doen ?


Hi @caddy026, ik snap helemaal dat het niet ideaal is zo zonder internet. We wachten momenteel op KPN NetwerkNL. Uiteraard krijg je een compensatie voor de periode dat je de problemen ervaart. Wel zo eerlijk natuurlijk! Zodra de problemen volledig zijn opgelost, kunnen we de compensatie voor je in orde maken.


Ik krijg zeker wel een compensatie voor de ellende???? 


Ze onder druk zetten probleem al 2 weken bekend 

 

Nu al bijna 3 weken zonder internet 


Hey @caddy026, op dit moment staat het ticket nog open, we hebben het ticket doorgezet naar KPN NetwerkNL, het wachten is nu op hun tot ze het ticket hebben opgepakt.


Wordt voor het weekend zeker niet opgelost ben ik bang voor 


@Tommie van Odido Kan je meekijken of er als iets meer bekend is? Alvast bedankt! 😄


Ik vind het allemaal heel lang duren is al lang bekend


Hallo @caddy026 wel zo fijn als je zo snel mogelijk weer internet kunt hebben. Excuses voor het ongemak! Zoals mijn collega aangaf, is het inmiddels al doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Indien nodig, sturen zij de netwerkbeheerder aan. Vooralsnog kunnen we dit niet inzien, ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost! 


Goedeavond 

Ik wil graag weten hoe lang het gaat duren ik zit al 2 weken zonder internet wordt ik niet vrolijk van kan wel gaan mopperen of over slapen maar dat helpt ook niet 


@caddy026 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik ben meteen nog een keer het systeem ingedoken om een meting te doen en zie inderdaad dat het nog niet goed gaat. Ik zie gelukkig dat er inmiddels een ticket i aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan dit verder voor je onderzoeken en oplossen.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Goedemorgen 

Stekkers er uit  gehad geen verbetering 

Power lamp brand groen 

Pon lamp knippert groen 

Los uit 

Lan groen 

Op modem internet teken rood 

 

@Teresa van Odido Wil jij hier nog naar kijken? 😄


Hoi Oleksand, klopt helemaal! 😊


Reageer