Skip to main content

Ik kan Odido's contract nu al drie maanden niet weigeren Telefoonnummer: XXXX. Vertel me de status van het contract: is het gesloten of niet gesloten? contracteren via een bot verspilt alleen maar mijn tijd en geld
Vanwege het verdomd uitstekende dubbele authenticatiesysteem kan ik ook niet in de Odido-applicatie en de website komen, alleen maar omdat je belooft de code binnen een paar seconden te verzenden, maar ik wacht al een paar dagen, en er komt niets op mijn telefoon.
Bedankt voor uw aandacht

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

@Oleksand De betaling wat je op 2 augustus naar ons had overgemaakt, is verwerkt met de openstaande factuur van de maand juni. De factuur van juli staat nu open in je account en dient nog betaald te worden. Verder zul je alleen nog 1 factuur ontvangen voor de periode 1 juli t/m 4 juli (einde abonnement), maar die zullen we voor je vergoeden! Als je een reactie kunt geven in dit topic wanneer de factuur van deze maand voor je klaarstaat, gaan we voor je aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Hoi Oleksand, klopt helemaal! 😊


Hoi Oleksand, je hebt op 4 juni de opzegging aangevraagd en deze is inderdaad per 4 juli afgesloten. De factuur die nog open staat is voor de periode 1 t/m 30 juni. Met jouw abonnement betaal je namelijk altijd (1 maand) achteraf. Wat is precies de reden dat je niet zou willen betalen? Ik raad aan om de betaling wel te doen, anders blijf je herinneringen ontvangen en komen er wellicht zelfs extra kosten bij. Dit zou ik erg zonde vinden.


Hi Oleksand, dat klinkt niet fijn - ik heb gezocht, maar ik kan helemaal geen log vinden van een eerdere opzegging terugvinden, dus ik ben bang dat die niet goed is doorgekomen. Geen zorgen, het abonnement is nu wel deactive, dus het abonnement is nu wel correct opgezegd. Dit zal je laatste betaling zijn inderdaad. Let wel op: zoals ik zei is deze factuur voor de periode van 1 t/m 30 juni. De kans is groot dat je deze maand nog de eindfactuur ontvangt voor de periode 1 t/m 4 juli (einde abonnement). Mocht dit bedrag worden afgeschreven, laat het me dan weten. Dan vergoed ik deze laatste kosten. Dit bedrag zal laag zijn, omdat het maar voor die laatste 4 dagen is, maar die ontneem ik je graag! 😊

 

@Marciano van Odido Hartelijk dank voor uw steun, antwoorden en tijd. Het is een genoegen om zaken met u te doen!


5 Ghz band staat inderdaad uit en daarom werkt het wifipunt niet @caddy026, ik heb de band weer aangezet. Kan je het modem rebooten?

Dus 23-07 tot en met 13-08? 


Ja dat kan wat moet ik doen 

De datum klopt 


@caddy026 Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kan genieten van het internet!

Ik ben direct het systeem ingedoken en het lijkt er inderdaad op dat ik geen contact krijg met het modem. Wil je deze en het ONT (kleine witte/zwarte kastje in de meterkast) eens een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem en ONT doen (aan/uit/knipperen)? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de kleur. Laat je het mij weten? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

@Oleksand Ik wil je graag helpen, maar ik ben zelf niet van de afdeling Mobiel. Ik weet zeker dat @Pharwin van Odido of @Marciano van Odido je verder zullen helpen!


Goedemorgen 

Stekkers er uit  gehad geen verbetering 

Power lamp brand groen 

Pon lamp knippert groen 

Los uit 

Lan groen 

Op modem internet teken rood 

 


Sinds gisteren middag werkt het weer 


Het enige wat je hoeft te doen is het modem rebooten @caddy026, ik heb de instellingen al goed gezet. Misschien moet je het wifipunt opnieuw installeren.

Ook heb ik de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


Fijn om te horen dat het opgelost is @caddy026


@caddy026 , ik kan mij goed voorstellen dat dit niet ideaal is! Krijg je deze melding enkel na aanzetten vanuit standby of ook tijdens het kijken zelf? Mocht het zo zijn dat je dit alleen na standby hebt, dan kan het zo zijn dat het netwerk nog ingeladen moet worden in de Mediabox voor deze optimaal gaat werken. Je kan dan de melding met geen wifi dan wegklikken na X aantal seconden en dan zou het moeten werken. Laat je weten of dit het geval is? Anders gaan we uiteraard verder op onderzoek uit!


Vandaag 3 weken zonder internet 

Is er al bekend waarneer kpn wat gaat doen ?


Ik ben benieuwd wat voor compensatie ik krijg voor 3 weken geen internet maar wel betaald


Wordt voor het weekend zeker niet opgelost ben ik bang voor 


Ik vind het allemaal heel lang duren is al lang bekend


Hey @caddy026, op dit moment staat het ticket nog open, we hebben het ticket doorgezet naar KPN NetwerkNL, het wachten is nu op hun tot ze het ticket hebben opgepakt.


Ze onder druk zetten probleem al 2 weken bekend 

 

Nu al bijna 3 weken zonder internet 


Ik krijg zeker wel een compensatie voor de ellende???? 


@Oleksand Ik heb gelijk met je meegekeken en wat goed is om te weten is dat je bij ons achteraf betaald, omdat je een oud-Tele2 abonnement hebt. De factuur die openstaat, is de factuur van juli en gaat over de maand juni. Er is daarop gefactureerd voor de periode 01/06/24 t/m 30/06/24. Deze dient nog betaald te worden. In je account zie ik dat je inderdaad op 2 augustus een betaling handmatig naar ons hebt overgemaakt, maar deze is verwerkt met de factuur van juni, omdat deze ook nog openstond in je account. Zoals mijn collega Marciano al aangaf, zul je deze maand nog één factuur van ons krijgen voor de periode 1 t/m 4 juli (einde abonnement). Mocht dit bedrag worden afgeschreven, laat het dan weten. Dan vergoeden wij die factuur voor je! 


@Oleksand Ik heb gelijk met je meegekeken en wat goed is om te weten is dat je bij ons achteraf betaald, omdat je een oud-Tele2 abonnement hebt. De factuur die openstaat, is de factuur van juli en gaat over de maand juni. Er is daarop gefactureerd voor de periode 01/06/24 t/m 30/06/24. Deze dient nog betaald te worden. In je account zie ik dat je inderdaad op 2 augustus een betaling handmatig naar ons hebt overgemaakt, maar deze is verwerkt met de factuur van juni, omdat deze ook nog openstond in je account. Zoals mijn collega Marciano al aangaf, zul je deze maand nog één factuur van ons krijgen voor de periode 1 t/m 4 juli (einde abonnement). Mocht dit bedrag worden afgeschreven, laat het dan weten. Dan vergoeden wij die factuur voor je! 

Hoi @Pharwin van Odido 

Sorry, ik begreep niet helemaal wat je zei...
Kunt u mij vertellen wat ik op dit moment nog meer moet betalen en wat er is gebeurd met de betaling die op 2 augustus is verzonden?


@Oleksand De betaling wat je op 2 augustus naar ons had overgemaakt, is verwerkt met de openstaande factuur van de maand juni. De factuur van juli staat nu open in je account en dient nog betaald te worden. Verder zul je alleen nog 1 factuur ontvangen voor de periode 1 juli t/m 4 juli (einde abonnement), maar die zullen we voor je vergoeden! Als je een reactie kunt geven in dit topic wanneer de factuur van deze maand voor je klaarstaat, gaan we voor je aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Nou, voor zover ik het begrijp is dit dat de factuur voor juni betaald is. Het blijkt dat ik nog geen schulden heb. En ik moet nog even wachten op de factuur voor juli, laat het je weten, en dan sluit ik de zaak helemaal af contract met Odido.
Klopt alles?


@Tommie van Odido Kan je meekijken of er als iets meer bekend is? Alvast bedankt! 😄


Goedemorgen 

Stekkers er uit  gehad geen verbetering 

Power lamp brand groen 

Pon lamp knippert groen 

Los uit 

Lan groen 

Op modem internet teken rood 

 

@Teresa van Odido Wil jij hier nog naar kijken? 😄


@caddy026 Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik ben meteen nog een keer het systeem ingedoken om een meting te doen en zie inderdaad dat het nog niet goed gaat. Ik zie gelukkig dat er inmiddels een ticket i aangemaakt naar onze technische dienst. Zij gaan dit verder voor je onderzoeken en oplossen.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Reageer