Skip to main content

[Opgelost] [28-02-2019] Traag vast internet en geen verbinding PSN en andere services


Toon eerste reactie

58 reacties

  • Debutant
  • 13 reacties
  • 28 februari 2019
@Apipa Ik had het zelf al om 00:01 op de PlayStation

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 februari 2019
Sinds vanmorgen is er géén (internet) radiostation aan te roepen via mijn receiver
(bekabeld via de Draytek Vigor 2132 FVn router)

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 28 februari 2019

22:10 Er is meer zicht op een mogelijke oorzaak van het probleem. Onze experts werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.


Apipa
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 28 februari 2019
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik heb al een poosje geen packet loss meer op een bepaald adres!

edit: laat maar, nu weer wel.

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 28 februari 2019
Apipa schreef:
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik heb al een poosje geen packet loss meer op een bepaald adres!

edit: laat maar, nu weer wel.


Ik wilde net zeggen dat het hier nog steeds niet werkt!

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 28 februari 2019
Xbox Live werkt ook niet, kan Apex Legends bijvoorbeeld niet spelen. :(


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2019
Update ?

  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 28 februari 2019
Tip: heb van mijn mobiel een personal hotspot gemaakt. Mijn tablet draait nu mee op 4G. Werkt super.

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 28 februari 2019
Het lijkt hier weer goed te werken.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 maart 2019
4:00
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 maart 2019
Sander schreef:
4:00
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!


Helaas, geen verschil. Ik heb nog steeds ongeveer 100/100 ipv de 750/750 waar ik voor betaal.

  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 1 maart 2019
Loss is weg voor mij idd. thx

Forum|alt.badge.img
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 1 maart 2019
Sander schreef:
4:00
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!


Wat was het nou? Sommige van jullie forum bezoekers zijn hier wel geïnteresseerd in...

  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 1 maart 2019
Te vroeg gejuicht, vanochtend was 't 0% loss, we zijn nu weer terug naar 25-45% packetloss binnen de CW backbone..

Dat word interessant met thuiswerken vandaag, gezien ik nu geen stabiele vpn met 't werk kan krijgen...

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2019
Ook nu is het weer zover dat PSN niet functioneerde, erg vervelend om dit twee dagen achter elkaar te hebben....

Apipa
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 1 maart 2019
Ook hier zijn de problemen helaas weer terug...

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 maart 2019
Inderdaad nog steeds issues... Na 24 uur nog steeds geen stabiele oplossing....

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2019
Omg T-mobile thuis vanmorgen deed alles het weer na behoren.
(Wat was het probleem?,, Zouden we als klant graag willen weten)
Want rond ca 11:45 kan ik weer mijn playstation netwerk niet benaderen.
Via mij hotspot wel dus probleem ligt weer bij jullie!
Wat is er nu al 2 dagen aan de hand met jullie 750mb glasvezel netwerk ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt.

Apipa
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 1 maart 2019
Het lijkt weer te werken. Op twitter zag ik Webcare aangeven dat er vanochtend een aanpassing was gedaan waardoor het weer "even" terug kon komen.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 maart 2019

12:45

We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 maart 2019
Sander schreef:

12:45

We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.



Waar is dit op gebaseerd? Ik zie nog steeds loss en een langzame verbinding.

WhySoSerious
  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 1 maart 2019
Phantium schreef:

Sander schreef:

12:45

We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.

Waar is dit op gebaseerd? Ik zie nog steeds loss en een langzame verbinding.

Hier ook nog steeds traag internet.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 maart 2019
16:45 Bij deze kan ik melden dat de problemen definitief opgelost zijn. Alle applicaties zijn weer 100% beschikbaar en de traagheid is verholpen

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 maart 2019
Sander schreef:
16:45 Bij deze kan ik melden dat de problemen definitief opgelost zijn. Alle applicaties zijn weer 100% beschikbaar en de traagheid is verholpen


Ik belde net met jullie klantenservice en ze zeiden dat de storing nog steeds gaande is en niet bekend is wanneer er een oplossing is. En nu zeg je dat alles in orde is? Mag toch iemand uitleggen waarom mijn internet nog steeds langzaam is. Graag contact.

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 maart 2019
Update: inmiddels is ook mijn internet snelheid weer terug naar wat ik gewend ben van T-Mobile.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen