Skip to main content
Beantwoord

Internet malfunction


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Dear T-mobile,
I live in 1097hx Amsterdam. And from morning 10:30 am my internet is not working and showing me to contact to ISP (internet service provider). I checked all the cables and also reset the modem. If there is malfunction in the area, please let me know. Also please provide me some information when it can be resolved.
Regards
Katarzyna Irzyk

Beste antwoord door Sander

Op dit moment ontvangen we meerdere signalen over problemen met internet regio Amsterdam en Zoetermeer. Lees er meer en updates over in dit topic: Problemen internet Amsterdam en Zoetermeer.
Bekijk origineel

2 reacties

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 21 april 2019
Dear@KaJa.I

It is not allowed to open multiple topics for the same issue. I've answered the other topic.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2019
Op dit moment ontvangen we meerdere signalen over problemen met internet regio Amsterdam en Zoetermeer. Lees er meer en updates over in dit topic: Problemen internet Amsterdam en Zoetermeer.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen