Skip to main content
Beantwoord

Geen internet Nederweert Eind

• 24 januari 2025
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Sinds 2 uur vannacht geen verbinding meer met de vaste  internet verbinding (glasvezel).

Alles al opnieuw opgestart maar niets helpt. 

Kan het zijn dat er weer een storing in de verdeelkast, eens in de 2 jaar gebeurt dit. Met als gevolg dat we soms een week of langer niks hebben. Of is er iets anders aan de hand ? Rode lampje op het glasvezel kastje blijft branden ook na reset etc.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @ allen,

Er is zijn algemene storingen bekend, zie Hier 

Daar worden ook eventuele updates geplaatst.

Bekijk origineel

9 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

Ook hier in nijkerk is er geen internet. Maar hier is het begonnen om 6:30… hopelijk word het zo gefixt want moete wel gewoon werke zo

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 januari 2025

Ook hier in Nijkerk 3862 geen internet. Gaat lekker vorige week ook al.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hallo @ allen,

Er is zijn algemene storingen bekend, zie Hier 

Daar worden ook eventuele updates geplaatst.

• Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 28 januari 2025

Nog steeds geen verbinding na 4 dagen in Nederweert-Eind. Nog steeds geen update. Geen rood lampje meer dus er is wel iets veranderd. Nu knippert alleen het PON lampje steeds groen, volgens mij hoort dit niet te knipperen. Het begint nu wel erg lastig te worden we hebben thuis een zaak en zijn al bij de Odido store geweest voor vragen hoe dit op te lossen, veelvuldig contact gehad met de servicedesk van Odido en nog steeds geen verbinding. Nu is aangeboden om te switchen van Odido Particulier naar Odido zakelijk aangezien er dan een backup lijn in je router zit (4g sim kaart) voor gevallen als deze. Alleen duurt dit zeker nog tot 11 februari dus daar schieten we voor nu ook niks mee op.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 28 januari 2025

Hi ​@Intruding-Puma, excuus voor het ongemak! Ik heb vanochtend nog intern navraag gedaan. De monteur heeft op locatie hardware vervangen maar heeft het niet kunnen oplossen. Ons escalatieteam is hier nu heel druk mee bezig. Hopelijk komen wij later vandaag met de uitslag en oplossing, hou het topic in de gaten!

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 28 januari 2025

Hier werkt het weer, even converter moeten herstarten. Hopelijk blijft het zo. Kunnen jullie compensatie aanvragen (5 dagen offline).

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2025

Hier lijkt het ook weer te werken na OTN restart. Hoe kunnen we compensatie aanvragen?

• Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 28 januari 2025

Hier werkt het nu ook weer, ook even converter moeten herstarten. Hopelijk blijft het inderdaad zo. Kunnen jullie ook voor mij compensatie aanvragen (5 dagen offline). Alvast heel erg bedankt tot zover in ieder geval.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 28 januari 2025

@Intruding-Puma ​@Thijs1979 ​@Tulleke88 Super fijn om te lezen dat de verbinding is hersteld! 😀 Ik heb de vergoeding direct voor jullie in het systeem gezet. Dit bedrag wordt automatisch berekent op basis van het aantal dagen dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten (vanaf het moment van melding). Jullie ontvangen hierover nog een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan verneem ik het graag. Ik sta altijd klaar om te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen