Beantwoord
Eigen exchange mail server op port 25
Dag iedereen,
Ik ben nu een Telfort klant. En ik heb op mijn Telfort verbinding een eigen Exchange mail server draaien. Hierbij heb ik port 25 open op mijn firewall, voor mail verkeer. Kan ik deze zelfde instellingen op de tmobile verbinding instelling ? Weet iemand of dit mogelijk is.
Of laat tmobile port 25 niet toe ???
Ik ben nu een Telfort klant. En ik heb op mijn Telfort verbinding een eigen Exchange mail server draaien. Hierbij heb ik port 25 open op mijn firewall, voor mail verkeer. Kan ik deze zelfde instellingen op de tmobile verbinding instelling ? Weet iemand of dit mogelijk is.
Of laat tmobile port 25 niet toe ???
Beste antwoord door Brian
Hi @Rlachman1 , goed om te zien dat je overweegt om over te stappen! Ik geef je graag meer informatie. Voor zover mij bekend is poort 25 gewoon beschikbaar. Er zijn een zeer beperkt aantal poorten die wij reserveren voor onze diensten maar poort 25 zit hier niet bij. In dit topic vind je hier meer informatie over.
Edit: Ik heb nog even wat verder gezocht en er bestaat eens kans dat de poort toch geblokkeerd is vanuit veiligheidsoverwegingen. Je kan dan wel een alternatieve poort gebruiken. Meer informatie in dit topic.
Bekijk origineelEdit: Ik heb nog even wat verder gezocht en er bestaat eens kans dat de poort toch geblokkeerd is vanuit veiligheidsoverwegingen. Je kan dan wel een alternatieve poort gebruiken. Meer informatie in dit topic.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.