Skip to main content

[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021
Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 oktober 2021
Sander schreef:

Hoi @pattrick1997,

 

Ik kan met jouw gegevens geen abonnement terugvinden. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Dan kijk ik meteen wat er aan de hand kan zijn!

Zojuist doet alles het weer 👍🏻


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 oktober 2021

Gisteren om 19.00 uur melding laten aanmaken via de helpdesk, vandaag een afspraak met monteur ingeschoten. Kan niet eerder dan 4-10 geholpen worden


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2021

Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 


Hallo

 

ik heb sinds vannacht om 01:00 uur al problemen met het internet en tv kan Gewoon niks tot nu aan toe vind echt niet tof en normaal 


  • 0 reacties
  • 1 oktober 2021
koka schreef:

Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 

[14:15] We are receiving more and more positive signals. In most cases the connection will now be restored after a restart of the modem (and possibly media converter): reset modem. If it still doesn't work for you, let us know in this thread.

 

Have you tried this ?

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 oktober 2021

Hi,

 

I don’t have an Internet Connection since last morning. Den Haag Mariahoeve. Tried reboot several times, no luck. Can anyone help to check?

 

Thanks.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2021

Ik kan nog steeds niet tv kijken. Heb al meerdere keren modem en media converter gereset en nog steeds zwart scherm als ik tmobile selecteer. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2021

Hier in Haarlem nog steeds geen internet en tv


Sander
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 oktober 2021

De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 

 

 


  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 1 oktober 2021

Hier in Arnhem bij mij thuis werkt alles weer.
Maar wat een drama!
Hoe heeft dit nou weer kunnen ontstaan??!!
Graag wat zorgvuldiger zijn in het vervolg!

Andere vraag, ik heb VDSL over 2 koperdraadjes van T-Mobile. Nu lees ik dat KPN deze lijnen af gaat sluiten in 2023?
Als ik tussentijds niet door T-Mobile overgezet wordt naar glasvezel dan heb ik dus geheel niets meer!!
Hoe gaan jullie dit op tijd oplossen??
Graag duidelijkheid!
Groet, Theo


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 oktober 2021

Toch werkt het hier niet na reset van modem en converter.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 oktober 2021

Kom net thuis en gelukkig is hier weer alles in orde👍 in Hoensbroek


Sander
  • Auteur
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 oktober 2021

@koka @Melissa.Alphenaar @Yi999999 @Joyceva @Fred41 @Gerritjan79 

 

Als het na een herstart van modem (én eventuele media converter) nog steeds niet werkt, wil ik jullie vragen om contact op te nemen - maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). Op die manier houden we het overzicht!

 

If, after restart of the modem and media converter, the connection isn't restored, I'd like you to contact us through a new topic on our community or Twitter or Facebook (hyperlinks). 

 

@KootenTheo

Op dit moment kan ik hier nog geen uitsluitsel over geven. Dit zal ruim op tijd gecommuniceerd worden als er wijzigingen in je abonnement optreden!

 

Bij deze sluit ik dit topic om het overzicht te bewaren. 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen