[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021

  • 1 October 2021
  • 63 reacties
  • 10030 Bekeken
[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 1-10-2021
Reputatie 7

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

[11:00] Door aanpassingen in het netwerk is een deel van de klanten weer online. Het onderzoek loopt nog door en updates plaatsen we hier. Bij sommige klanten is de verbinding inmiddels hersteld, maar de TV Box nog niet. In dit geval is TV Anywhere een alternatief, totdat ook deze verbinding weer hersteld is. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

 

[12:30] We zijn nog steeds hard bezig om de verbinding bij iedereen te herstellen. Zodra we meer weten, plaatsen we direct een update in dit topic.

 

[14:15] We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter): reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten. 

 

[16:45] De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 


This topic has been closed for comments

63 reacties

Reputatie 7

@koka @Melissa.Alphenaar @Yi999999 @Joyceva @Fred41 @Gerritjan79 

 

Als het na een herstart van modem (én eventuele media converter) nog steeds niet werkt, wil ik jullie vragen om contact op te nemen - maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). Op die manier houden we het overzicht!

 

If, after restart of the modem and media converter, the connection isn't restored, I'd like you to contact us through a new topic on our community or Twitter or Facebook (hyperlinks). 

 

@KootenTheo

Op dit moment kan ik hier nog geen uitsluitsel over geven. Dit zal ruim op tijd gecommuniceerd worden als er wijzigingen in je abonnement optreden!

 

Bij deze sluit ik dit topic om het overzicht te bewaren. 

 

Kom net thuis en gelukkig is hier weer alles in orde👍 in Hoensbroek

Toch werkt het hier niet na reset van modem en converter.

Reputatie 2

Hier in Arnhem bij mij thuis werkt alles weer.
Maar wat een drama!
Hoe heeft dit nou weer kunnen ontstaan??!!
Graag wat zorgvuldiger zijn in het vervolg!

Andere vraag, ik heb VDSL over 2 koperdraadjes van T-Mobile. Nu lees ik dat KPN deze lijnen af gaat sluiten in 2023?
Als ik tussentijds niet door T-Mobile overgezet wordt naar glasvezel dan heb ik dus geheel niets meer!!
Hoe gaan jullie dit op tijd oplossen??
Graag duidelijkheid!
Groet, Theo

Reputatie 7

De problemen zijn verholpen! Voor een enkeling kan het zijn dat dit nog niet direct merkbaar is. Het advies is in dat geval om het modem (nogmaals) te resetten. Mocht het dan toch nog niet werken, doorloop dan deze stappen: stappenplan geen internet.

Helpt ook dat niet, maak dan een topic aan op de community, of stuur ons een bericht via Twitter of Facebook (hyperlinks). We helpen je via deze kanalen graag! 

 

 

Hier in Haarlem nog steeds geen internet en tv

Ik kan nog steeds niet tv kijken. Heb al meerdere keren modem en media converter gereset en nog steeds zwart scherm als ik tmobile selecteer. 

Hi,

 

I don’t have an Internet Connection since last morning. Den Haag Mariahoeve. Tried reboot several times, no luck. Can anyone help to check?

 

Thanks.

Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 

[14:15] We are receiving more and more positive signals. In most cases the connection will now be restored after a restart of the modem (and possibly media converter): reset modem. If it still doesn't work for you, let us know in this thread.

 

Have you tried this ?

 

Hallo

 

ik heb sinds vannacht om 01:00 uur al problemen met het internet en tv kan Gewoon niks tot nu aan toe vind echt niet tof en normaal 

Hi, I have no internet at home (Rotterdam) since yesterday evening. Is the fault fixed already? 

Gisteren om 19.00 uur melding laten aanmaken via de helpdesk, vandaag een afspraak met monteur ingeschoten. Kan niet eerder dan 4-10 geholpen worden

Hoi @pattrick1997,

 

Ik kan met jouw gegevens geen abonnement terugvinden. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Dan kijk ik meteen wat er aan de hand kan zijn!

Zojuist doet alles het weer 👍🏻

In Hattem nog steeds geen internet. Lampje brand nog steeds rood.

regio Bunschoten werkt het weer sinds 14:30

Handig die tip om tv te kijken via TV Anywhere 
Is het ook wel handig als je onbeperkt internet hebt…..

Ik word echt niet goed van het aantal storingen van jullie deze week. Elke ochtend kan ik eerst de stekker eruit trekken en de hele boel resetten. Vanaf vannacht is het hier weer raak. Als het zo door gaat gooi ik alles van jullie eruit. 

In Soest nog steeds geen internet en tv

Vanaf 10.30 geen internet hier in Hoevelaken. 

Inmiddels werkt alles weer hier vanaf 14.15

Reputatie 7

Hoi @pattrick1997,

 

Ik kan met jouw gegevens geen abonnement terugvinden. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Dan kijk ik meteen wat er aan de hand kan zijn!

We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter): reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten. 

Hier in Lelystad nog steeds een drama vanaf half drie vannacht helemaal niks meer zowel modem als media converter opnieuw gestart maakt niks uit. Ligt hem echt aan het binnenkomende glasvezel signaal….

Reputatie 2

Ik ga straks naar huis en zal rond 16:30 uur laten weten of het in Arnhem wijk De Laar Oost weer werkt.

Groet, Theo

Reputatie 7

We ontvangen steeds meer positieve signalen. In de meeste gevallen herstelt de verbinding nu na een herstart van het modem (en eventueel media converter): reset modem. Mocht het bij jou nog niet werken, laat het in dit topic weten. 

Reputatie 2

Hier vanochtend een paar uur geen internet gehad, ging daarna ongeveer 4 uur goed, maar helaas net weer alles offline. Gelukkig heb ik lieve buren met goede wifi van een andere provider, anders had ik echt een probleem met mijn werk.

Hier werkt alles weer toppie