Skip to main content
Beantwoord

na storing melden niets meer gehoord.

Op onderstaande nooit meer wat gehoord, en probleem nog steeds niet verholpen.  Wie kan helpen? 

referentienummer 78689067.
Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.

Beste antwoord door rickvdschuit

@Cheyenne van Odido   ​@Teresa van Odido 

Afgelopen zaterdag heeft de monteur alles vervangen, het werkt sinds zaterdag vlekkeloos.  Hartelijk dank voor de snelle actie. Ook namens mij vrouw. 

Bekijk origineel

14 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rickvdschuit, goed dat je hier aan de bel trekt! Ik wil heel graag checken waar dit overgaat en hoe het met dit onderzoek staat. Zou je wel eerst jouw Community profiel willen aanvullen? Plaats hierin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Geef mij een seintje in dit topic als het zover is. Ik kom er dan zo snel als ik kan op terug. Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 juli 2025

@Cheyenne van Odido  Ik heb alles aangevuld,  bedankt alvast voor je reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rickvdschuit, super bedankt! Dit rust inderdaad op een fout bij ons. Het onderzoek is namelijk gedaan, maar kon niet worden afgerond. De persoon die je hierover gesproken heeft, heeft wat informatie gemist. Althans, jullie hadden samen het modem moeten herstarten om de meest recente gegevens aan te leveren bij de technische dienst, maar dat is niet gedaan. Mijn collega had deze notitie vanuit onze technische dienst moeten behandelen, maar dit is niet gedaan. Mijn oprechte excuses!

Ik wil het stokje graag overnemen, zo gaat het niet meer mis. Zou jij alsjeblieft het modem en de ONT van de stroom willen halen en mij een seintje geven als dit is gedaan? Mega bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juli 2025

He ​@Cheyenne van Odido.  Dank je wel voor je reactie, en fijn dat jij het over wilt nemen. wel teleurstellend dat ik er zelf achteraan moet. Ik heb al vanaf het begin dat ik abonnee ben, problemen met eerst tv en nu ook internet erbij. Het internet valt soms weg, als ik dan naar het modem loop, brand het icoontje (wereldbol) rood. De rest allemaal groen. Ik heb het idee dat ook de storingen van de beide tv`s, daarmee te maken hebben. Blokkerig bleed, zwart beeld, stilstaand beeld. 

Ik hoop dat er nu snel een oplossing komt.

Ik heb het modem en de ONT van het stroom gehaald. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rickvdschuit, dankjewel en bedankt voor je begrip! Ik heb meteen onze technische dienst aangestuurd met de meest actuele informatie. Dit kan een aantal werkdagen duren, maar we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Wel zal je verbinding een tijdje moeten worden gemonitord. Als er meer bekend is, laten we dat weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juli 2025

Dank je wel, ik wacht het bericht af

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rickvdschuit, er is na wat monitoring vanuit de technische dienst meer informatie. Zij zien dat de splitter, aangesloten op LAN3 heel veel vraagt van de verbinding. Is het mogelijk deze splitter los te koppelen, het modem te herstarten en dan de verbinding te checken voor een tijdje? Zo kunnen wij deze oorzaak uitsluiten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 juli 2025

He ​@Cheyenne van Odido,

Dat kan kloppen, er gaat vanaf jullie modem (meterkast) een internet kabel naar de splitter in de woonkamer, deze split veder het huis in naar 3x een Deco Tp link asset point. Als ik nu de internet kabel uit het modem haal, heb ik geen internet en tv meer, lijkt me niet zo handig. Gezien mijn internet abonnement 400/400 moet dat allemaal makkelijk kunnen. Even voor de technische dienst, gisteren vanaf 15:00 tot 21:00 is het internet meerdere keren uitgevallen en direct weer aan. Wel 10 x.

In 2023 ben ik al klant geweest bij jullie (geen problemen)

In 2024 bij ziggo (geen problemen)

In 2025 weer terug bij jullie, problemen. 

Gezien mijn situatie thuis, mijn vrouw heeft helaas niet lang meer te leven. Willen wij graag onbezorgd gebruik maken van jullie diensten. Ik stel voor, het is voor eind volgende week opgelost, zoniet ontbind het contract maar, zodat ik weer terug kan naar ziggo.   

Excuus als ik een beetje bot overkom, maar wij zitten nu niet op dit soort dingen te wachten.  Ps. Alle internet kabels in huis zijn getest met een kabeltester voor UTP kabels. Alles in orde.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rickvdschuit, ik begrijp het. Wat erg om te lezen, heel veel sterkte gewenst. Ik ga dit intern bespreken en ben zo ben je terug!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Daar ben ik weer ​@rickvdschuit! Het is met die splitter lastig te zien waar het probleem vandaan komt. Vandaar de vraag, maar ik snap jou volledig. Er zitten veel apparaten op aangesloten en dat zou voor de instabiele verbinding kunnen zorgen. Ik heb echter gesproken met onze backoffice en om jou en je vrouw te helpen sturen we direct een kosteloze monteur aan. Guidion zal zo al een e-mail sturen om de afspraak te maken. Veel succes en laat mij gerust de uitkomst weten. De monteur kan op locatie alles bekijken en is op de hoogte van de situatie!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 juli 2025

@Cheyenne van Odido dank je wel voor de snelle actie, ik heb zaterdag een afspraak staan met ze.  Ik laat je de uitkomst weten. 

Groeten Rick 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 24 juli 2025

@rickvdschuit Superfijn dat de afspraak staat! 😊 Wij wachten jouw terugkoppeling rustig af. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2025

@Cheyenne van Odido   ​@Teresa van Odido 

Afgelopen zaterdag heeft de monteur alles vervangen, het werkt sinds zaterdag vlekkeloos.  Hartelijk dank voor de snelle actie. Ook namens mij vrouw. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig ​@rickvdschuit, heel erg bedankt voor deze update. Ik ben super blij dat alles werkt en we het vanuit hier hebben kunnen regelen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen