Skip to main content
Beantwoord

Mediabox ophangen

Hallo, de mediabox wordt geleverd zonder ophangbeugel, is die los leverbaar? 

De box neerzetten is geen optie als de TV in een nis van een kastenwand hangt. Bovendien is de afstandsbediening BlueTooth, dus zicht is niet noodzakelijk. Is zo'n beugel leverbaar?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@chris26446, welkom op onze community!

Goede vraag, onze Mediabox wordt inderdaad standaard zonder ophangsysteem of muurbeugel geleverd, en deze bieden we die ook niet los aan. Er is vanuit Odido geen officiële beugel of wandmontage beschikbaar voor de Mediabox.

Omdat de afstandsbediening via Bluetooth werkt en dus geen direct zicht op de box nodig heeft, kiezen sommige klanten ervoor om de box bijvoorbeeld met een universele mediaboxhouder of een setje stevige klittenbandstrips achter de tv of in een nis te bevestigen. Wel altijd opletten dat de box voldoende ventilatieruimte houdt. Mocht je willen, denk ik graag met je mee over een creatieve oplossing die bij jouw opstelling past!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2025

Hoi ​@chris26446, welkom op onze community!

Goede vraag, onze Mediabox wordt inderdaad standaard zonder ophangsysteem of muurbeugel geleverd, en deze bieden we die ook niet los aan. Er is vanuit Odido geen officiële beugel of wandmontage beschikbaar voor de Mediabox.

Omdat de afstandsbediening via Bluetooth werkt en dus geen direct zicht op de box nodig heeft, kiezen sommige klanten ervoor om de box bijvoorbeeld met een universele mediaboxhouder of een setje stevige klittenbandstrips achter de tv of in een nis te bevestigen. Wel altijd opletten dat de box voldoende ventilatieruimte houdt. Mocht je willen, denk ik graag met je mee over een creatieve oplossing die bij jouw opstelling past!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 juni 2025
chris26446 schreef:

Hallo, de mediabox wordt geleverd zonder ophangbeugel, is die los leverbaar? 

De box neerzetten is geen optie als de TV in een nis van een kastenwand hangt. Bovendien is de afstandsbediening BlueTooth, dus zicht is niet noodzakelijk. Is zo'n beugel leverbaar?

Geen probleem, ik heb inmiddels zelf een steun gemaakt met mijn 3-D printer. Bedankt voor de reactie.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen