Skip to main content

Kan niet inloggen in My T-Mobile Thuis

  • 15 februari 2022
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb probleem met inloggen . Elke keer op inloggen wachtwoord accepteerde niet ,en ik moet op nieuwe voor  wachtwoord aanvragen . Gisteren ik heb een email gehad over de vast telefoon rekening , het was hoog bedraag. Dus ik moet inloggen en details bekijken, maar het is niet mogelijk ,het zelfde probleem ,wachtwoord accepteert   niet en op nieuwe wachtwoord aanvragen , maar het is niet mogelijk. ik heb paar keer gebeld , maar na 2 dagen de probleem is niet opgelost. ik ben bijna een maand klant van T-mobile , maar ik ben niet tevreden met dit provider. Een apparaat ter waarde 400 euro tijdens updating door de lage internet en onstabiele internet ,wordt kopt ,en ik moet een nieuwe kopen :rage::rage:     

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21608 reacties
  • 15 februari 2022

Hallo @Ar.Aj 

Verwar je de T-Mobile thuis inlogpagina niet met de inlogpagina voor T-Mobile mobiel?

Log je ook in met het gekoppelde e-mailadres?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 februari 2022

Nee. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 17 februari 2022

Hoi @Ar.Aj, gebruik je wel de juiste gebruikersnaam? Je hebt aan het begin een e-mailadres gekozen waarmee je kunt inloggen, dat is ook je gebruikersnaam. Indien je hebt gekozen voor het @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ontvang je de wachtwoordreset in die e-mailbox.

Mocht het ook daarmee niet lukken, laat het me weten alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat ik het wachtwoord handmatig reset voor je zodat je daarna zelf een eigen, nieuw wachtwoord kunt selecteren nadat je ingelogd bent. We gaan dit fixen samen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 februari 2022

Nee  ik gebruik mine buurman gebruiksnaam !!!!!!!!!!!!!/ Waarom denk je mensen dom zijn.?!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met wachtwoord van T-Mobile ook is niet  mogelijk . :rage::rage:  


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 17 februari 2022

@Ar.Aj Ik schrik behoorlijk van je reactie, misschien begrijp je mijn vraag volledig verkeerd! Ik suggereer dat je wellicht de verkeerde gebruikersnaam/e-mail invoert juist omdat het hiervóór wel mogelijk was om meerdere gebruikersnamen te hebben, vandaar.

Ik heb je wachtwoord handmatig gewijzigd en zal jouw login informatie naar je toesturen per privébericht. Vergeet alsjeblieft niet om daarna meteen jouw wachtwoord te veranderen naar eigen smaak: Mijn gegevens.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen