Waarom is me factuur een heel stuk duurder dan wat ik eerst betaalde dit klopt gewoon niet en contact via de chat met jullie opnemen lukt ook al niet bij jullie heb het nu al een paar keer geprobeerd maar krijg geen contact
Hi
Mocht je willen dat ik met je meekijk, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik daarna met je meekijken naar je factuur!
Het zou fijn zijn als er een keer een reactie komt of dat je een medewerker via de chatt kan bereiken want dat lukt ook nooit defactuur klopt niet hij kan niet eerst €32,50 zijn en dan €36. En dan binnen 3 weken €43
Had je jouw forum profiel al aangevuld met de gevraagde gegevens? Anders kan de moderator niet bij je persoonlijke gegevens.
Ja heb het in gevuld
Hoi Ans, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik mis alleen nog de postcode. Zet je deze ook in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie gedaan. Ik heb wel meteen meegekeken naar de facturen en ik zie andere bedragen staan in het afgelopen jaar dan je hierboven aangeeft. Gaat het wel om het mobiele nummer **58? Ik zie dat de maandkosten voor dit nummer namelijk heel het jaar € 39,43 zijn geweest en vanaf deze maand vanwege de inflatiecorrectie € 40,26. Mocht het toch om een ander 06-nummer gaan, zet deze dan samen met de bijhorende geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee!
Dit gaat niet om me mobile abonnement
Dit gaat om me internet abonnement
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.