Skip to main content

Waarom is me factuur een heel stuk duurder dan wat ik eerst betaalde dit klopt gewoon niet en contact via de chat met jullie opnemen lukt ook al niet bij jullie heb het nu al een paar keer geprobeerd maar krijg geen contact 

Hi ​@Ans22, wel zo fijn als je factuur duidelijk is, ik kijk graag met je mee naar je factuur om je hier meer duidelijkheid over te geven! Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je aangeven wat er precies niet klopt? Als het bedrag iets hoger is geworden sinds januari, heeft dat vermoedelijk te maken met de jaarlijke inflatiecorrectie. Alle informatie hierover kan je terugvinden in dit topic: 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel. Dan kan ik daarna met je meekijken naar je factuur! 

Het zou fijn zijn als er een keer een reactie komt of dat je een medewerker via de chatt kan bereiken want dat lukt ook nooit defactuur klopt niet hij kan niet eerst €32,50 zijn en dan €36. En dan binnen 3 weken €43 

Had je jouw forum profiel al aangevuld met de gevraagde gegevens? Anders kan de moderator niet bij je persoonlijke gegevens.

Ja heb het in gevuld 

Hoi Ans, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik mis alleen nog de postcode. Zet je deze ook in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie gedaan. Ik heb wel meteen meegekeken naar de facturen en ik zie andere bedragen staan in het afgelopen jaar dan je hierboven aangeeft. Gaat het wel om het mobiele nummer **58? Ik zie dat de maandkosten voor dit nummer namelijk heel het jaar € 39,43 zijn geweest en vanaf deze maand vanwege de inflatiecorrectie € 40,26. Mocht het toch om een ander 06-nummer gaan, zet deze dan samen met de bijhorende geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

Dit gaat niet om me mobile abonnement 

Dit gaat om me internet abonnement 

Hoi ​@Ans22, ik geef je graag duidelijkheid hierover! In juni ben je een verlenging aangegaan en je had € 10 korting op het internet voor de eerste zes maanden. Deze korting liep tot 19 december 2024. Vanaf 20 december 2024 zijn de normale abonnementskosten berekend, vandaar dat de kosten in december iets hoger zijn. Vanaf januari had je helemaal geen korting meer op het internet (behalve Klantvoordeel), daarom betaal je vanaf nu dit bedrag. Dit kun je altijd terugzien in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer