Skip to main content

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1288 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2019
Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 augustus 2019
Hallo, hoe zorg ik er voor dat ik niet steeds een email melding krijg als iemand een nieuwe vraag stelt op dit forum? Die optie hebben jullie weer vakkundig verstopt.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7699 reacties
  • 28 augustus 2019
Goedemiddag @wbrooseboom Dat kan je zelf aanpassen in je account van het forum.

Succes!

hier op het forum.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 augustus 2019
Dear T-Mobile Team,

I am here with a std. case: we've got an Interactive TV and Landline Calls for free when subscribed to a package, but never used it. So, as the 6 month period passed, we would like to ask you to remove both from our package.

Looking forward for your response on this, many thanks in advance.

/ Alex

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 augustus 2019
Hello,

I have had subscribed to 3 in 1 package. And now I'm only interested in internet. So I would like to turn of subscription of telefone and TV.

With regards

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 3 september 2019
@TMBakker Ik heb je Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 27-09-2019!

@udalovas I've stopped your Call and TV packages with the one month notice per 28-09-2019.

@Roman85 I see my colleague already modified the subscription for you, if there is anything else I can do for you do let me know!

  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 4 september 2019
Hello,
My contract for internet and tv is ending this month and I'm curious if the better option for me is to terminate this contract and start a new one with discount for half year.
Can you give me this discount without terminating contract?

What happens if I renew my contract? Am I then again on one year definitive contract?

What happens when I move to another location? Can I terminate my new contract if there is no possibility to connect t-mobile internet there?

And finally can I remove landline calls from my contract. Does it saves some money in my case?

Thanks in advance for reply

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 september 2019
Meer dan 1,5 uur geleden, rond 14:22 een extra zenderpakket besteld, nog steeds geen extra zenders gekregen! Aanvraag nog in behandeling. De activatie moet binnen een uur gebeuren staat er bij het afsluiten. Ook al een email binnen dat het abo is aangepast.
Ik wil betere service dan dit! NU betaal ik voor iets wat ik niet krijg.

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 september 2019
Hi, ik heb ongeveer 3 maandem geleden een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt

  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 9 september 2019
Hallo 'tmobile ik heb een thuis abbo. Met extra tv kastje dus 2 totaal ik wil er 1 opzeggen want ik kijk haast geen tv meer in de slaapkamer, hoe gaat dat in zijn werk met dat tv kastje moet ik die weer terugsturen??

  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 11 september 2019
TMBakker schreef:
Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.

Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn

  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 11 september 2019
Hello t. Mobile???

  • is een King Poster
  • 37 reacties
  • 14 september 2019
Jacoss schreef:

TMBakker schreef:
Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.
Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn


Nog steeds niets gehoord
Nog even en zeg alles op bij deze

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 september 2019
Hi ik wil graag mijn vaste bellen per 1/10/2019 stopzetten. Ik had het genomen i.v.m. de kortingsactie de 1e 6 maanden. Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 september 2019
Hoi, ik wel graag per einde van de actieperiode (13-09-2019) de vast bellen bundel stopzetten. Tevens wil ik voor dit bedrag graag mijn internetbundel wijzigen naar Internet 100. Ik zie echter dat als ik dit zelf via de site wil doen dat dit dan 3,50 eur extra per maand kost, dit terwijl jullie op de overzichtspagina via My T-mobile thuis zeggen dat dit al vanaf 2,50 eur extra per maand kan. Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 september 2019
Hallo, Ik wil graag dat tv en vast bellen wordt stop gezet omdat de kortingsperiode verlopen is. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per direct. Dank.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 19 september 2019
Apologies for the late reply all!

@Lukaszm I already answered your question in your own topic in the meantime. If you have any questions let me know!

@jbrooi Een simpele restart van de TV zorgt er voor dat de nieuwe TV zenders zichtbaar worden :)

@Ziya Je bent er wel erg vroeg bij! 🙂 Ik kan het nu nog niet voor je aanpassen maar neem in november zeker weer even contact op, dan zet ik de pakketten voor je stop!

@Edwin A Dit kan je gemakkelijk zelf aanpassen via My Thuis. De TV Box kan je daarna inderdaad weer naar ons terugsturen in bijvoorbeeld een oude schoenendoos.

@Jacoss Excuses voor de late reactie, ik heb je Bellen pakket stopgezet met de maand opzegtermijn vanaf je eerste melding (11-09), dus het Bellen pakket stopt per 10-10-2019!

@Pascalle01 Ik heb het Bellen pakket voor je stopgezet!

@gervend Ik kan pakketten niet met terugwerkende kracht voor je stopzetten maar ik heb hem bij wijze van uitzondering wel direct voor je stopgezet. Het bedrag dat je ziet staan op My T-Mobile Thuis voor het verhogen van je snelheid is het juiste bedrag. De € 2,50 is, zoals je zelf al aangeeft een 'vanaf' bedrag. Het daadwerkelijke bedrag verschilt per snelheid en of je gebruik maakt van DSL of Glasvezel.

@Limburgs Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 17-10-2019. Je ontvangt bericht hoe je de TV Box terug kan sturen!

  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 september 2019
@Brian , bedankt voor het doorvoeren van de wijziging en de aanvullende info.

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 september 2019
Goedemorgen,

Ik zou graag mijn Tmobile Thuis abonnement aanpassen naar enkel internet; TV en bellen mag er af, dat gebruik ik niet.

Kan dat? Zo ja, wat is dan het (verlengings-)aanbod?

Hoor graag, bvd!

  • 3 reacties
  • 20 september 2019
Hallo,
Ik wil vast bellen uitzetten. Telefonisch stond ik meer dan 40 minuten in de wacht en heb ik het uiteindelijk opgegeven. Kan ik op deze manier verder worden geholpen?

  • 3 reacties
  • 20 september 2019
Hallo
Ik wil vast bellen uitzetten. Kunnen jullie mij verder helpen?

  • 3 reacties
  • 21 september 2019
Oonderstaande 2 vragen zijn niet meer van toepassing. Om 7 uur in de ochtend was het telefonisch snel geregeld.

  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 21 september 2019
Ik wil jullie graag vragen om mijn tv abonnement weer uit te zetten. Het voldoet niet aan onze verwachtingen. Met name de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's valt ons tegen. Dit gaat al niet via de gids, het aantal zenders waarbij het kan is beperkt. Zo dacht ik dat het ook voor het Ziggo sport pakket zou gelden. Maar helaas bleek dit niet het geval. Dus heel graag weer uitzetten alstublieft. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Erik

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 september 2019
1

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 september 2019
Hallo,

Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.
Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?

Bedankt,

Nina

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen