Hoi,
Ik heb een week geleden mijn SIM-only abonnement verlengd (gekozen voor Hello 10BG/unlimited bellen). Tot mijn stomme verbazing krijg ik ineens belkosten doorberekend (23 ct per minuut) voor bellen vanuit Nederland naar een ander EU land terwijl in de aanbieding stond dat bellen en data in de EU uit je bundel komt. Beetje misleidend. Voorheen kon ik vanuit ieder land in de EU naar ieder ander land in de EU bellen zonder dat daarvoor extra kosten werden berekend.
Ik heb tijdens het verlengen-proces nergens gezien dat dit veranderd zou worden en ik kies voor verlengen waarbij aannemelijk is dat de voorwaarden ongewijzigd blijven. Ik voel mij dus een beetje opgelicht. Ik had ook de keuze om NIET te verlengen maar ik wilde meer data. Ik had mijn abonnement ook kunnen wijzigen in plaats van verlengen.
Anyway, ik heb een wettelijke bedenktijd dus ik ga een klacht indienen en mijn verlenging annuleren. Bij Vodafone zit bellen NL-EU wel in de bundel dus ik ga overstappen naar Vodafone.
Jammer t-mobile/Odido!
Ik moest voor de community mij registeren omdat ik er niet bij kan met mijn Odido username/paswoord. Dus ik dacht: zelfde username en paswoord maar dat kan ook niet, ik had dus een tweede email account nodig. Na registeren kreeg ik een email van t-mobile, hahahaha. Beetje vreemd, ik denk dat de overgang naar een andere naam nog niet helemaal afgerond is!
Anyway: waarschuwing aan alle digital nomads in de EU, trap er niet in verleng niet en ga lekker naar overstappen naar b.v. Vodafone!
Groet
Erik