Ik wil graag een nieuwe telefoon los kopen en een sim only elders aanschaffen. Echter loopt mijn abonnement nog tot maart ‘25.
Wat zijn mijn mogelijkheden?
Ik wil graag een nieuwe telefoon los kopen en een sim only elders aanschaffen. Echter loopt mijn abonnement nog tot maart ‘25.
Wat zijn mijn mogelijkheden?
Als je nu een simonly bij odido hebt kun je het abonnement via de klantenservice afkopen. Dan geldt een opzegtermijn van 1 maand (volledig tarief) en voor de overige maanden betaal je dan 50%.
Nee ik heb een tweejarig abonnement met toestel lopen. Toestel krediet staat op 360 euro zag ik net.
Het is wat Eric schrijft, je kan afkopen via de klantenservice. Betaal je in 1x 360 euro voor je toestel en nog je abonnement: eerste maand volledig tarief omdat je 1 maand opzegtermijn hebt en daarna betaal je 50% van je openstaande tweejarig abonnement. Stel dat je nog 14 maanden moet dan is het 360 (toestel) + 1 volledige maand abonnement + 14 maanden 50% van je huidige abonnement.
Weet je, ik denk dat het goedkoper is om je abonnement te behouden en een nieuw los toestel te kopen. Neem contact op met de klantenservice en dan weet je wat je moet betalen, denk dat je wel schrikt.
Hallo
Hoi
Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? Odido heeft de oplossing: Early Renewal. Met deze service bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.
Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!
Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.
Let op: Odido rekent eenmalig €71,12 voor deze service. Maar dit scheelt je dus afkoopsom van je abonnement en je krijgt ook de providerprijs voor je nieuwe toestel!
Dit kun je niet online bestellen, maar wel bij de klantenservice of in een winkel.
Dat is een nog betere oplossen
Super bedankt voor de informatie!!
Echt heel duidelijk. Ik wil er even nog mee wachten. Ik wil niet aan een abonnement zitten
Bedankt allemaal!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.