I am having problems when I want to top up additional 5gb for my 4g voor thuis subscription and have to use hotspot from my phone right now… after clicking for top up for 0Eur and filling in the captcha I get this message The bundle could not be added
Please try again or contact Customer Service.
Can someone help me please?
Kind Regards
O. Jesensky
Moderator edit: changed your username. It’s not allowed to use your cellphone/mobile data number as your username.
Beste antwoord door Ondor96
Nevermind, after midnight it started working which is weird, I can top it out now via website or app without problem. Thanks for help tho!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.