Ik heb een buitencamera. Zie specificatie hier onder. Ik krijg hem niet verbonden met mijn modem. De camera herkend hem wel, zegt ook " connecting" maar blijft hangen bij de woorden ' please read'. Zie onderstaande meldingen. Heb modem al alleen op 2ghz gezet. Verder dan dit kom ik niet.. ik ben overgestapt en op de modem van kpn werkte hij moeiteloos
PuroTech Beveiligingscamera - Wifi Smart - Waterdichtheid IP66 - IP Camera - Draai- en kantelbaar - Voor buiten - Bedraad - Full HD 1080P - Nachtzicht - Draadloos Internet - Met Recorder
Beste antwoord door Stonesma
Hij werkt overigens direct moeiteloos via LAN.
Ik leg wel een extra kabel aan, is het ook opgelost🙂
Kun je de camera eens voorzien van een fabriekreset?
Wat je ook kan proberen is ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Ik leg wel een extra kabel aan, is het ook opgelost🙂
Ik heb een buitencamera. Zie specificatie hier onder. Ik krijg hem niet verbonden met mijn modem. De camera herkend hem wel, zegt ook " connecting" maar blijft hangen bij de woorden ' please read'. Zie onderstaande meldingen. Heb modem al alleen op 2ghz gezet. Verder dan dit kom ik niet.. ik ben overgestapt en op de modem van kpn werkte hij moeiteloos
PuroTech Beveiligingscamera - Wifi Smart - Waterdichtheid IP66 - IP Camera - Draai- en kantelbaar - Voor buiten - Bedraad - Full HD 1080P - Nachtzicht - Draadloos Internet - Met Recorder
Kun je de camera eens voorzien van een fabriekreset?
Wat je ook kan proberen is ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Hallo,
Bedankt voor je reactie! Fabrieks instellingen had ik al gedaan. Ik zal dat andere proberen !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.