Goedenavond, mijn vrouw heeft een Samsung A51 en haar telefoon verbindt niet automatisch met de wifi als zij thuiskomt. Ik heb gelezen in de community dat er iets in de beveiligingsinstellingen o.i.d. moet worden gewijzigd door jullie, klopt dat? Willen jullie deze aanpassing doen a.u.b.?
Ik hoor het graag en bedankt!
Groeten, Ed de Jong
Beste antwoord door rfschoon
Nora van Odido schreef:
Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk?
Hi @edenanja, ik heb hier gelijk de instellingen voor je aangepast! Het kan zijn dat je het wifinetwerk op het apparaat eerst helemaal moet vergeten om vervolgens opnieuw verbinding te maken. Wil je me laten weten of het toestel nu wel automatisch verbinding maakt?
Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.