Skip to main content
Beantwoord

Telefoon automatisch verbinden met de wifi

• 1 augustus 2024
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Goedenavond, mijn vrouw heeft een Samsung A51 en haar telefoon verbindt niet automatisch met de wifi als zij thuiskomt. Ik heb gelezen in de community dat er iets in de beveiligingsinstellingen o.i.d. moet worden gewijzigd door jullie, klopt dat? Willen jullie deze aanpassing doen a.u.b.?

Ik hoor het graag en bedankt!

Groeten, Ed de Jong

Beste antwoord door rfschoon

Nora van Odido schreef:

Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk? 

@Nora van Odido ,

Bedankt.

Het werkt.

Nu logt de A51 wel automatisch in.

Super bedankt en een fijne avond.

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • 2 augustus 2024

Hi @edenanja, ik heb hier gelijk de instellingen voor je aangepast! Het kan zijn dat je het wifinetwerk op het apparaat eerst helemaal moet vergeten om vervolgens opnieuw verbinding te maken. Wil je me laten weten of het toestel nu wel automatisch verbinding maakt? 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 oktober 2024

Hoi Nora van Odido,

Wij hebben exact hetzelfde probleem.

Mijn vrouw heeft ook een Samsung A51 en deze kunnen we wel verbinden met de WiFi, maar het automatisch verbinden werkt niet.

Er zouden beveiligingsinstellingen door jullie aangepast moeten worden?

Kunt u dat ook voor mij doen?

Bij voorbaat dank.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1776 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk? 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk? 

@Nora van Odido ,

Bedankt.

Het werkt.

Nu logt de A51 wel automatisch in.

Super bedankt en een fijne avond.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4531 reacties
  • 22 oktober 2024

@rfschoon Fijn dat het is gelukt! ðŸ˜€

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen