Skip to main content

Dag,

Ik heb een t50 modem. Er beginnen steeds meer haperingen te komen. Het modem lijkt op te raken. Laatst voor mijn vader (op zijn adres) een t56 aangevraagd en de volgende dag in huis.

 

 Nu moet het via de klantenservice en dan wordt alles doorgezet naar de backoffice. Dit duurt erg lang.
 

ik hoop oprecht dat het via hier versneld kan worden. Er zitten met momenten haperingen in. Met de technische van Odido over gesproken en dit kan inderdaad aan het modem liggen.

 

hopelijk via hier snel een nieuw modem in huis, zodat thuis werken weer goed mogelijk wordt, zonder het uitvallen van teams.

 

hartelijk dank alvast!

Hallo @Nv27 

Heb je de T50 al eens voorzien van een fabrieksreset? Vul verder alle privé velden in in je community profiel zodat je direct geholpen kan worden.


Yes, uiteraard zijn dit soort zaken allemaal gedaan. Toch hartelijk dank voor de tip, de velden zijn ingevuld!

 

fijne avond 


Even off toppic:

 

ik kreeg het advies van een specialist om de DNS te veranderen. Bijvoorbeeld naar primair 8.8.8.8. En secundair 8.8.4.4.

 

nu ben ik er persoonlijk niet zo van om dit soort instellingen om te gooien, maar wat is jullie kijk hierop?

 

@odido. Dit staat uiteraard los van mijn vraag voor een nieuwe t-56


Dat idee kan zeker geen kwaad. Het zijn bekende provider onafhankelijke DNS servers.

De t56 routers zijn momenteel op. Probeer het eind vanbde maand nog eens, maar de diagnose op afstand is best bijzonder. Wat is er stuk gegaan aan die t50?


Hoi Eric,

Ja dat is in overleg gegaan met Odido. Een nieuwer modem zou bijdragen aan een stabielere verbinding. Dat was het antwoord. Ook omdat de t-50 al ouder zal zijn.

 

is de T-54 wel aanwezig? Ik begreep dat de t-56 eigenlijk een uitgeklede variant van de T-54 is.

 

anders is de t-54 ook prima voor mij.


@Nv27 Goed dat je dit hier nogmaals navraagt. Ik help je uiteraard graag verder! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie gelukkig dat er al een T-56 modem voor je is besteld. De opdracht hiervan is verzonden naar ons distributiecentrum. Ik verwacht dat zij deze snel jouw kant opsturen. Zodra dit is gedaan, ontvang je hier ook een e-mail over met een track & trace code.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!


Reageer