Beste,
Ik heb eigenlijk al vanaf het begin dat ik ben verhuisd problemen met tmobile thuis netwerk. Het is zo wat lastig uit te leggen, maar ik ga mijn best doen.
Het netwerk doet het gewoon 24/7 maar om de een of andere reden valt het internet elke 30 minuten een paar seconden weg (terwijl het WiFi netwerk het wel blijft doen). Het lijkt wel alsof het apparaat elke 30min van het netwerk wordt afgegooid en opnieuw verbinding moet maken. Het is namelijk zo dat het internet van mijn laptop en telefoon niet tegelijkertijd weg vallen. Het ligt aan het moment waarop ik verbinding maak met de WiFi, precies 30min later verbreekt de verbinding een paar seconden en moet hij weer opnieuw verbinden met het netwerk. Alle apparaten in huis hebben hier last van, dus ik vermoed dat het iets met de instellingen van het netwerk te maken heeft. Er is al een paar keer een monteur langs gekomen, maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Dat is erg vervelend ivm online tentamens die ongeldig worden verklaard door het wegvallende internet.
Ohja ik heb het ook al bekabeld geprobeerd, maar ook dan doet hetzelfde probleem zich voor.
Iemand die mij kan helpen?