Ik heb sinds vannacht geen WiFi meer thuis. Ik heb alles al meerdere keren uit en weer aan gezet, maar nog steeds geen WiFi…
Hallo
Welke modem heb je en doet de verbinding bedraad het wel?
Heb je ook gekeken of de WiFi niet uit staat? Er zou een knopje voor de WiFi op het modem moeten zitten.
Hallo
Welke modem heb je en doet de verbinding bedraad het wel?
Heb je ook gekeken of de WiFi niet uit staat? Er zou een knopje voor de WiFi op het modem moeten zitten.
Ik heb een Zyxel modem en de WiFi staat aan.
Werkt internet bedraad en branden de lampjes 2,4 GHz en 5 GHz op het modem? Heb je verder nog een versterker oid?
Via de web interface (192.168.1.1) kan je ook nog eens de WiFi instellingen nalopen.
Werkt internet bedraad en branden de lampjes 2,4 GHz en 5 GHz op het modem? Heb je verder nog een versterker oid?
Via de web interface (192.168.1.1) kan je ook nog eens de WiFi instellingen nalopen.
Hoe maak ik het bedraad?
Neem bijvoorbeeld een laptop en een internetkabel, steek 1 einde in 1 van de 4 gele poorten achter het modem en de andere kant in je laptop.
Of is het derde lampje van links op je modem rood?
Hi
Hallo
Ik heb sinds 2 dagen ook geen verbinding meer tientallen keren de modem gereset.
Maar dat heeft helaas niet geholpen.
Klantenservice gebeld maar die kreeg hem ook niet aan de gang.
Ze zouden een monteur langs sturen.
Hoop dat het snel opgelost is
hallo
Heb je een DSL of glasvezel verbinding en indien glasvezel welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de converter?
Heb je verder ook de bekabeling gecontroleerd?
hallo
Heb je een DSL of glasvezel verbinding en indien glasvezel welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de converter?
Heb je verder ook de bekabeling gecontroleerd?
Heb alles gecontroleerd zelfs een nieuw kabeltje op gezet.
Maar helaas
Ik heb dsl en niet alle lampjes branden.
Heb de modem tientallen keren gereset en de bedrading nagekeken.
Maar niks
Ik heb dsl en niet alle lampjes branden.
Heb de modem tientallen keren gereset en de bedrading nagekeken.
Maar niks
Het modem is ook rechtstreeks op het ISRA punt aangesloten waar ook de KPN kabel op is aangesloten en er zijn geen aftakkingen aanwezig?
Vanaf het begin zo geïnstalleerd
En 2 dagen geleden ineens geen internet meer.
Heel fijn om te zien hoe
Mijn dank voor je reactie.
Ik wacht af tot er een monteur langs komt.
Kan het zijn dat de modem kapot is?
Want iets anders kan ik niet bedenken?
Groetjes Appie
Ik had de klantenservice gebeld en diegene zou een monteur aansturen.
Gek dat dat niet gebeurt is?
Hi
Ik kan je jammer genoeg niet de oorzaak meegeven van het issue en hoop dat de netwerkbeheerder dit in kan zien. Wij meten in ieder geval geen diensten aan onze kant, dus er gaat iets niet goed. Laat jij het weten wanneer het is gelukt om een afspraak in te plannen met de netwerkbeheerder? Ik hoop dat jij snel wat hoort!
Hoe maak ik het bedraad?
Hoi
Ik zie dat er iets is aangepast in jouw regio. Wellicht dat je het modem nog even kort van de stroom moet halen. Laat je ons weten of dat helpt?
Uitleg over de reset van het modem in dit topic:
Hi
Mijn verbinding is weer gemaakt.
Het probleem lag bij de hoofdcentrale, daar was iets los of kapot.
De monteur heeft het vanuit daar gefikst.
Allemaal bedankt voor jullie hulp en reacties.
Fijne dagen gewenst
Yay, super fijn om te lezen
Hallo, sinds gister geen wifi meer beneden. Boven werkt nog wel prima.
De modem al gereset, aan en uit gezet, van het stroom afgehaald. Alles geen resultaat.
Iemand nog een handige tip?
Hallo
Welke modem heb je van T-Mobile en werkt bedraad internet wel? Is er boven een versterker aangesloten?
Indien je de Zyxel hebt branden de 2,4 en 5 GHz lampjes? Er zit ook een WiFi knop aan de achterkant, wellicht staat de WiFi op de modem uit.
Hoi
Dank voor je snelle reactie en goede tip
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.